Jer der har prøvet over 18 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Jer der prøvede i over 18 måneder blev i gravid naturligt, eller kom i i behandling ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.516 visninger
15 svar
0 synes godt om
12. maj 2011

Anonym trådstarter

Blev i naturligt gravide, eller kom i i behandling ?

Skriv gerne hvor lang tid i har prøvet, og hvor lang tid i prøvede inden der var gevinst og om det var med eller uden behandling..

Føler håbet svinde ind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

Anonym trådstarter

Opper den lige

Anmeld

12. maj 2011

kamtok

Vi prøvede i 2 år og 8 måneder før der var "gevinst" her. 

Jeg var til gynækolog midt i januar og få taget den der prøve for celleforandringer (som heldigvis var som den skulle være) og min søde gynækolog tjekkede lige t min livmoder så fin ud og at slimhinderne var fine osv.
Da jeg skulle rejse til London (uden mand) lige som jeg skulle have ægløsning (slut januar) tænkte jeg, at det i hvert fald ikke blev denne gang, men må have regnet forkert mht. ægløsningen, for det var lige præcis dér der var "gevinst"... Vil tro at min ægløsning har været der ca. 2 dage tidligere end jeg regnede med. 

Held & lykke med PB 

Anmeld

12. maj 2011

Sunflower

Vi startede PB april 2009. I Januar 2010 startede vi i behandling og ja, hér er vi stadig Så ingen solstråle historier fra mig desværre...

for dig

Anmeld

12. maj 2011

Anonym trådstarter

kamtok skriver:

Vi prøvede i 2 år og 8 måneder før der var "gevinst" her. 

Jeg var til gynækolog midt i januar og få taget den der prøve for celleforandringer (som heldigvis var som den skulle være) og min søde gynækolog tjekkede lige t min livmoder så fin ud og at slimhinderne var fine osv.
Da jeg skulle rejse til London (uden mand) lige som jeg skulle have ægløsning (slut januar) tænkte jeg, at det i hvert fald ikke blev denne gang, men må have regnet forkert mht. ægløsningen, for det var lige præcis dér der var "gevinst"... Vil tro at min ægløsning har været der ca. 2 dage tidligere end jeg regnede med. 

Held & lykke med PB 

Det var godt nok længe Var i i behandling eller sådan noget ?

Tak

Anmeld

12. maj 2011

Anonym trådstarter

Sunflower skriver:

Vi startede PB april 2009. I Januar 2010 startede vi i behandling og ja, hér er vi stadig Så ingen solstråle historier fra mig desværre...

for dig

Øv Håber det lykkeds for jer

Anmeld

12. maj 2011

kamtok

Anonym skriver:

Det var godt nok længe Var i i behandling eller sådan noget ?

Tak

Vi fik tjekket min mands sædkvalitet en enkelt gang og der var svaret at de ikke svømmede så hurtigt. Vi skulle have lavet en prøve mere, men så skulle vi flytte, jeg mistede mit arbejde osv osv. og inden jeg havde set mig om var der gået lang tid og jeg havde fundet en elevplads, så vi satte det lidt på standby og tænkte at hvis der skete noget, så var det jo bare dejligt og ellers ville vi "prøve mere ihærdigt" igen når jeg var færdig med uddannelsen. Men 5 måneder efter jeg startede som elev var den der og nu er jeg på barsel med vores skønne (og tempramentsfulde) søn på snart 7 måneder 

Anmeld

12. maj 2011

tinasmor

Sunflower skriver:

for dig

Der står under dit profil billede, (sådan som jeg tolker det) at du skal have taget bp i morgen.

for at der er gevinst

Anmeld

12. maj 2011

Neki

Anonym skriver:

Blev i naturligt gravide, eller kom i i behandling ?

Skriv gerne hvor lang tid i har prøvet, og hvor lang tid i prøvede inden der var gevinst og om det var med eller uden behandling..

Føler håbet svinde ind

Vi har været i gang i næsten 22 mdr nu! Vi startede behandling i november, og har herefter været gennem 4 iui førsøg uden held, og er nu i gang med vores 1.ivf. Satser på at skulle have taget æg ud i næste uge, så krydser for at denne gang bliver lykkens gang

Vi er uforklarligt barnløse.. Så ingen ved hvorfor det endnu ikke er lykkedes.

Held og lykke til jer

Anmeld

12. maj 2011

Mi

Vi prøvede i 1½ år før vi blev udredt og kom i behandling efter ca 2 år. Vi har idag tre børn, alle resultater af fertilitetsbehandling

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.