silikone ok el ej!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2008

MorCamilla

Anonym skriver:

det havde jeg også gjordt! men der er jo en grund til du gør som du gør skyndt det snart er overstået!! men ja det er da også synd for ham hvis han tror det men jeg krydser for dig,at det hele går som det skal.

Mange tak.. Jeg håber også for at du beslutter dig for hvad du skal gøre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2008

katrinex4

Til Lulle 25

Hvordan var de at amme med? Havde du problemer med det??

Jeg har nemli fået mine lavet for 1½ år siden, og skal føde til marts. Er lidt spændt på hvordan de er at amme med.

Katrine 20+6 med nr.4

Anmeld

12. november 2008

malou

Jeg skal også have lavet silicone når jeg er færdig med at amme... Det er jeg slet ikke i tvivl om!! Op med babserne igen.. smiler Men det er både for min egen og for kærestens skyld... vil jo gerne stadig være en SEXY mamma.(Kan man selvfølgelig også være uden silicone) misforstå mig ej!!! Jeg har siden teenage årene altid haft en stor barm... hvilket har gjort at jeg ALTID har skullet have bh på... har haft svært ved at finde bikinier... smarte bikinier vel og mærke. Så jeg glæder mig til mine silicone babser der bare sidder hvor de skal.. så jeg også kan have en kjole på uden ryg!! Knus Malou

Anmeld

13. november 2008

Anonym trådstarter

Lulle25 skriver:

Hej du. Kan da slet ikke forstå det er din kæreste der skal bestemme over dine bryster??? Forstå mig ret, det er jo din krop Det ville min kæreste ikke få lov og bestemme da.

Men har selv silikone og er rigtig glad for det. Og det kommer meget andet på hvordan de ligger, foran eller bagved brystmusklerne. Mine ligger bagved og det mærkes rimelig naturligt, men har også haft dem i 6 år og ammet mit ene barn med dem. Men vil sige at din kæreste ikke kan vide ret meget om hvordan det mærkes, for her er det bare fint

Held og lykke

hej han skal heller ikk bestemme hvad jeg gør med min krop!! men ville være rart at de bliver så naturlige så muligt for hans skyld det er jo ham som skal røre ved dem. og er lidt surt han tager sådan på vej for syntes jo også at min lykke burde være vigtig for ham!! men nej enden ved han nok ikk hvad han taler om ellers bliver han måske bare jalux ved tanken??? ved ikk helt...

Anmeld

13. november 2008

Anonym trådstarter

malou skriver:

Jeg skal også have lavet silicone når jeg er færdig med at amme... Det er jeg slet ikke i tvivl om!! Op med babserne igen.. smiler Men det er både for min egen og for kærestens skyld... vil jo gerne stadig være en SEXY mamma.(Kan man selvfølgelig også være uden silicone) misforstå mig ej!!! Jeg har siden teenage årene altid haft en stor barm... hvilket har gjort at jeg ALTID har skullet have bh på... har haft svært ved at finde bikinier... smarte bikinier vel og mærke. Så jeg glæder mig til mine silicone babser der bare sidder hvor de skal.. så jeg også kan have en kjole på uden ryg!! Knus Malou

det har nemlig også noget med tøj at gøre!!! kan ikk få noget som sidder pænt på brysterne fordi de er så små og har også altid gere vil ha et par!! men kæresten har bare altid fået overbevist mig om at det nok var en dum ide... men vil stadig gerne!!! og fik en gang af vide at man ikk skulle gøre det pga en fyr... så vil jo mene det er den rigtige grund for mig at få et par!! men er dejligt for dig at din kæreste er med på den!!!!!!

Anmeld

29. november 2008

Heimanns

Eva skriver:

Jeg må så sige at jeg tit har ønsket mig små fine bryster...synes tit store bryster kan virke vulgære og ikke særlig pænt med tøj udenpå.
Så at fylde flotte små bryster ud bare fordi de er små, det er da synd...
Bare min mening og kan godt følge dig...
Knus Eva...som snart ikke har hængebryster mere...

jeg ville da ønske at jeg var glad for mine små bryster, men det er jeg ikke og har aldrig været det. de er ikke lige store jeg har aldrig kunne finde en bh jeg kan passe den eneste bh jeg kan passe er min ammebh og jeg ammer ikke mere og går stadig med ammebh. jeg ville være glad hvis men bryster var lige store og bare lidt større så jeg kunne ha en rigtig bh på og jeg kunne gå i nogle pæne bluser . jeg er bare bange for at få dem lavet fordi jeg vil jo ha flere børn og jeg vil gerne amme..

Stine.

Anmeld

1. december 2008

Anonym trådstarter

Heimanns skriver:

jeg ville da ønske at jeg var glad for mine små bryster, men det er jeg ikke og har aldrig været det. de er ikke lige store jeg har aldrig kunne finde en bh jeg kan passe den eneste bh jeg kan passe er min ammebh og jeg ammer ikke mere og går stadig med ammebh. jeg ville være glad hvis men bryster var lige store og bare lidt større så jeg kunne ha en rigtig bh på og jeg kunne gå i nogle pæne bluser . jeg er bare bange for at få dem lavet fordi jeg vil jo ha flere børn og jeg vil gerne amme..

Stine.

min læge sage til mig at jeg skulle vente til jeg har de børn jeg vil ha.. men forstod på ham at det var fordi de bliver støre når der kommer mælk i, så når man r førdig med at amme så kan de komme til at hænge lidt... fra ammo

Anmeld

1. december 2008

Honningblomst

Anonym skriver:

min læge sage til mig at jeg skulle vente til jeg har de børn jeg vil ha.. men forstod på ham at det var fordi de bliver støre når der kommer mælk i, så når man r førdig med at amme så kan de komme til at hænge lidt... fra ammo

Ja, det og så vægtøgning og tab igen smadre ellers flotte bryster...så vent endelig..
Knus..

Anmeld

1. december 2008

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Ja, det og så vægtøgning og tab igen smadre ellers flotte bryster...så vent endelig..
Knus..

det er nok bedst ja!! ellers kan man vel blive ved med at få mer i.. og det var ikk iden!! ville bare gerne ha en fin b vil helst ikk ende på en stor d jeg er heller ikk så stor så det ville nok se lidt underligt ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.