silikone ok el ej!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2008

Anonym trådstarter

jeg ville ogssa gerne have storre bryster men KAN ikke faa mig selv til det efter at have set hvordan operationen foregaar - det er en ret voldsom operation at se ikke saa meget at de skaer i en selvom det er ubehageligt men mere hvordan de ret voldsomt presser implantaterne ind i og paa plads. det er ret uhyggeligt, og jeg er ingen slapvals der besvimer ved synet af blod osv.

desuden kan jeg ikke fordrage at man kan se at de er uaegte og maerke at de er uaegte

jeg ville kun gore det hvis jeg havde faet bryster fjernet pga feks kraft, men tager sig til takke med mine smaa kager og beundrer min mors flotte meloner som jeg ikke arvede

ja har godt nok set! det ser ikk behageligt ud men man sover jo når det foregår!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2008

Honningblomst

Miamaja skriver:

jeg ville ogssa gerne have storre bryster men KAN ikke faa mig selv til det efter at have set hvordan operationen foregaar - det er en ret voldsom operation at se ikke saa meget at de skaer i en selvom det er ubehageligt men mere hvordan de ret voldsomt presser implantaterne ind i og paa plads. det er ret uhyggeligt, og jeg er ingen slapvals der besvimer ved synet af blod osv.

desuden kan jeg ikke fordrage at man kan se at de er uaegte og maerke at de er uaegte

jeg ville kun gore det hvis jeg havde faet bryster fjernet pga feks kraft, men tager sig til takke med mine smaa kager og beundrer min mors flotte meloner som jeg ikke arvede

Jeg må så sige at jeg tit har ønsket mig små fine bryster...synes tit store bryster kan virke vulgære og ikke særlig pænt med tøj udenpå.
Så at fylde flotte små bryster ud bare fordi de er små, det er da synd...
Bare min mening og kan godt følge dig...
Knus Eva...som snart ikke har hængebryster mere...

Anmeld

11. november 2008

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Jeg må så sige at jeg tit har ønsket mig små fine bryster...synes tit store bryster kan virke vulgære og ikke særlig pænt med tøj udenpå.
Så at fylde flotte små bryster ud bare fordi de er små, det er da synd...
Bare min mening og kan godt følge dig...
Knus Eva...som snart ikke har hængebryster mere...

vil nu heller ikk ha store bryster.. bare en fin b skål har en lille a, der er jo næsten kun bystvorter

Anmeld

11. november 2008

MorCamilla

Anonym skriver:

he he jeg har en bh med indbygget silikone puder i men den er altså fin!! ja jeg vil høre min læge. men mon ikk han siger det samme som din

Sådan nogle har jeg også et par stykker af.. men dem kan jeg slet ikke bruge, så kan man nemlig rigtig se forskel på mine bryster... (hvilket jeg ikke synes er pænt) men det er jo smag og behag...

Anmeld

11. november 2008

Anonym trådstarter

MorCamilla skriver:

Sådan nogle har jeg også et par stykker af.. men dem kan jeg slet ikke bruge, så kan man nemlig rigtig se forskel på mine bryster... (hvilket jeg ikke synes er pænt) men det er jo smag og behag...

ej ikk for stor forskæld det er træls godt du snart skal ha dem lavet, selv om ens kæreste syntes man er dejlig som man er. betyder det jo også meget at man selv er tilfreds!!!

Anmeld

11. november 2008

MorCamilla

Anonym skriver:

ej ikk for stor forskæld det er træls godt du snart skal ha dem lavet, selv om ens kæreste syntes man er dejlig som man er. betyder det jo også meget at man selv er tilfreds!!!

Lige netop.. Lige på det punkt er jeg ret ligeglad med hvad kasper synes.. Eller jo det betyder da noget at han er ligeglad med hvordan mine bryster er.. Men for mig gør det en forskel jeg ikke bryder mig om...

Anmeld

11. november 2008

Anonym trådstarter

MorCamilla skriver:

Lige netop.. Lige på det punkt er jeg ret ligeglad med hvad kasper synes.. Eller jo det betyder da noget at han er ligeglad med hvordan mine bryster er.. Men for mig gør det en forskel jeg ikke bryder mig om...

jeg kan slet ikk slippe tanken om mine mega små bryster skal laves, også selvom min kæreste jo altså syntes det er en dum ide! nogle gange tænker jeg at det bare er noget han siger, fordi han (måske??) er bange for at jeg så vil smutte fra ham?? det gør jeg så ikk!!!!

Anmeld

11. november 2008

MorCamilla

Anonym skriver:

jeg kan slet ikk slippe tanken om mine mega små bryster skal laves, også selvom min kæreste jo altså syntes det er en dum ide! nogle gange tænker jeg at det bare er noget han siger, fordi han (måske??) er bange for at jeg så vil smutte fra ham?? det gør jeg så ikk!!!!

Hmm, tja måske er det det han tænker.. Men så kan han jo se at du ikke gør det, når de er lavet...

Jeg har nu et bryst i en fin str. B 75 og det der er blevet opereret er vel en A ..... et eller andet... Det ser temmelig sjovt ud uden en kareklud eller vat i bhèn...

Anmeld

11. november 2008

Anonym trådstarter

MorCamilla skriver:

Hmm, tja måske er det det han tænker.. Men så kan han jo se at du ikke gør det, når de er lavet...

Jeg har nu et bryst i en fin str. B 75 og det der er blevet opereret er vel en A ..... et eller andet... Det ser temmelig sjovt ud uden en kareklud eller vat i bhèn...

det havde jeg også gjordt! men der er jo en grund til du gør som du gør skyndt det snart er overstået!! men ja det er da også synd for ham hvis han tror det men jeg krydser for dig,at det hele går som det skal.

Anmeld

11. november 2008

Lulle25

Anonym skriver:

jeg kunne godt tænke mig at få lidt bryst.. men min kæreste vil ikk ha det. han siger at silikone er hård at røre ved og så bevæger brysterne sig slet ikk.. findes der noget som virker mer naturligt måske??? og er der nogle som har anden arfaring med silikone

Hej du. Kan da slet ikke forstå det er din kæreste der skal bestemme over dine bryster??? Forstå mig ret, det er jo din krop Det ville min kæreste ikke få lov og bestemme da.

Men har selv silikone og er rigtig glad for det. Og det kommer meget andet på hvordan de ligger, foran eller bagved brystmusklerne. Mine ligger bagved og det mærkes rimelig naturligt, men har også haft dem i 6 år og ammet mit ene barn med dem. Men vil sige at din kæreste ikke kan vide ret meget om hvordan det mærkes, for her er det bare fint

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.