silikone ok el ej!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.602 visninger
28 svar
0 synes godt om
10. november 2008

Anonym trådstarter

jeg kunne godt tænke mig at få lidt bryst.. men min kæreste vil ikk ha det. han siger at silikone er hård at røre ved og så bevæger brysterne sig slet ikk.. findes der noget som virker mer naturligt måske??? og er der nogle som har anden arfaring med silikone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2008

Hedegaard

hej ano

(advarsel håber du kan læse hvad jeg skrive jeg er lidt ordblind)
Ja de er meget hårde og bevæger sig ikk så meget.
Men de skal masseres ofte for netop at få dem lidt bløde og bevægelige.
men de bliver aldrig som at røre ved "normale" bryster.
håber det hjælper....
helene

Anmeld

10. november 2008

Anonym trådstarter

det skal du ikk tænke på!! jeg er sku heller ikk super stavern... men lidt hjalp det vel en viden rigere

Anmeld

10. november 2008

MorCamilla

Hej Ano..

Jeg har fået fjernet lidt af mit ene bryst, 65 g, (hvilket der er meget da mine bryster ikke er så store) Lægen der skal "fylde" den op igen, sagde at han ville bruge saltvand, da det virker meget mere ægte, og ikke skal skiftes (som nogen silikone indlæg skal)
Jeg ved ca. ingenting om det, men synes lige jeg ville fortælle det alligevel...

Knus fra Camilla...

Anmeld

10. november 2008

Anonym trådstarter

MorCamilla skriver:

Hej Ano..

Jeg har fået fjernet lidt af mit ene bryst, 65 g, (hvilket der er meget da mine bryster ikke er så store) Lægen der skal "fylde" den op igen, sagde at han ville bruge saltvand, da det virker meget mere ægte, og ikke skal skiftes (som nogen silikone indlæg skal)
Jeg ved ca. ingenting om det, men synes lige jeg ville fortælle det alligevel...

Knus fra Camilla...

ja det kunne være en mulighed vil drøfte det med kæresten!! hvornår skal du ha det i?? vil da godt høre hvad du syntes om dem når de er blevet lavet!!!!!!jeg vil håber både for dig og mig at det kan bruges men ønsker dig held og lykke med det!!!

Anmeld

10. november 2008

MorCamilla

Anonym skriver:

ja det kunne være en mulighed vil drøfte det med kæresten!! hvornår skal du ha det i?? vil da godt høre hvad du syntes om dem når de er blevet lavet!!!!!!jeg vil håber både for dig og mig at det kan bruges men ønsker dig held og lykke med det!!!

Mange tak.. 60.png Jeg skal have det lavet engang i løbet af Jan. 09 (ind til videre) det vil sige at hvis såret er helet indvendig kan jeg få det lavet til Jan. 09... Så det håber jeg at det er, da det er en smule træls at have så stor forskel på mine bryster.. (hurra for vaskeklude og vat... )
Jeg skal nok give en tilbage melding på hvordan det er, når jeg har fået det ind...

Ellers tror jeg da at du kan snakke med lægen, måske han kan hjælpe dig til nogle andre løsninger... Bare et forslag...

Anmeld

10. november 2008

Kvindemin

Jeg har silikone, og det er ikke som at have et rigtigt bryst selvf.
Men jo, de hopper og bevæger sig meget meget normalt.
De bevæger sig meget naturligt 60.png
Men de er selvf hårdere.

Anmeld

10. november 2008

Anonym trådstarter

MorCamilla skriver:

Mange tak.. 60.png Jeg skal have det lavet engang i løbet af Jan. 09 (ind til videre) det vil sige at hvis såret er helet indvendig kan jeg få det lavet til Jan. 09... Så det håber jeg at det er, da det er en smule træls at have så stor forskel på mine bryster.. (hurra for vaskeklude og vat... )
Jeg skal nok give en tilbage melding på hvordan det er, når jeg har fået det ind...

Ellers tror jeg da at du kan snakke med lægen, måske han kan hjælpe dig til nogle andre løsninger... Bare et forslag...

he he jeg har en bh med indbygget silikone puder i men den er altså fin!! ja jeg vil høre min læge. men mon ikk han siger det samme som din

Anmeld

11. november 2008

Miamaja

jeg ville ogssa gerne have storre bryster men KAN ikke faa mig selv til det efter at have set hvordan operationen foregaar - det er en ret voldsom operation at se ikke saa meget at de skaer i en selvom det er ubehageligt men mere hvordan de ret voldsomt presser implantaterne ind i og paa plads. det er ret uhyggeligt, og jeg er ingen slapvals der besvimer ved synet af blod osv.

desuden kan jeg ikke fordrage at man kan se at de er uaegte og maerke at de er uaegte

jeg ville kun gore det hvis jeg havde faet bryster fjernet pga feks kraft, men tager sig til takke med mine smaa kager og beundrer min mors flotte meloner som jeg ikke arvede

Anmeld

11. november 2008

Anonym trådstarter

Chritinap skriver:

Jeg har silikone, og det er ikke som at have et rigtigt bryst selvf.
Men jo, de hopper og bevæger sig meget meget normalt.
De bevæger sig meget naturligt 60.png
Men de er selvf hårdere.

okay. men har været sammen med min kæreste i 7år og der må da være sket en stor forandring siden han sidst har rørt ved sådan et par!! ja vil da håbe for ham det er over 7år siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.