Telefåkkerne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2008

Astrid P

Vi har også en Teletubbies DVD, og Smilla elsker den! Hun kan være helt optaget af det i 15-20 minutter i træk. Hun gider ikke rigtig de der film med de 'ægte' børn, men det med bamserne er bare et hit!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2008

ivfmarie

PAS PÅ ! ! !
De små bliver afhængige, og I bliver sindsyge!!

Stoooooort kram fra Marie

PAS PÅ ! ! !
De små bliver afhængige, og I bliver sindsyge!!

gak gak gak....

Anmeld

11. november 2008

Bamseboet :D

mine unger ser ikke teletubbies.. ganske enkel fordi at jeg ikke kan lide teletubbies.

men er sikker på at det er et hit. mener det er dr1 eller tv2 der har noget ligende... det er et hit. både Bjørn og mille sluger det rådt!!

men her ser vi mest mickeys klubhus, peter plys og tigerdyret, Handymany, pocoyo osv osv.
en skæg ting: Bjørn så på et tidspunkt en billede af nogle noder... og så sagde han: " se mor, det er de små einsteins..... !! "

måske han ser for meget tegne film...

-til jer der ikke ved hvad de små einsteins er, så er det en tegne film om 4 børn der flyver rundt i et rumskib, og klarer mange opgaver. de spiller mange klasiske sange, og der er så en masse noder på skærmen...

Anmeld

11. november 2008

Muffinmus

Bamseboet :D skriver:

mine unger ser ikke teletubbies.. ganske enkel fordi at jeg ikke kan lide teletubbies.

men er sikker på at det er et hit. mener det er dr1 eller tv2 der har noget ligende... det er et hit. både Bjørn og mille sluger det rådt!!

men her ser vi mest mickeys klubhus, peter plys og tigerdyret, Handymany, pocoyo osv osv.
en skæg ting: Bjørn så på et tidspunkt en billede af nogle noder... og så sagde han: " se mor, det er de små einsteins..... !! "

-til jer der ikke ved hvad de små einsteins er, så er det en tegne film om 4 børn der flyver rundt i et rumskib, og klarer mange opgaver. de spiller mange klasiske sange, og der er så en masse noder på skærmen...

nemmerlig...hader teletubbies og selv om de sikkert er noget så pedagogiske så er de små lede klamme sataner i mine øjne, korts jeg hader dem60.png
Og ja, helle Einsteins, de er da søde. Men generelt gider han jo ikke rigtig det tv lige nu,men det kommer vel når ahn er helt færdig med at tjekke alle tekniske detaljer på tv, radio, dvd, anlæg osv60.png

Anmeld

12. november 2008

linemus

Bamseboet :D skriver:

Jeps det er også rigtig godt. Men mine små bliver ikke så fanget af det som teletubbies - det er mere Sebastian der er vild med det.

Man kan også få noget, der hedder Baby Einsteins til de helt små. Har ikke selv set det, men har hørt meget rosende ord om det. Jeg er selv vild med Små Einsteins - kan godt lide de bruger musikken og henvender sig til børnene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.