Telefåkkerne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

714 visninger
14 svar
0 synes godt om
10. november 2008

Rasmine

er eddermame et hit.
Rasmus sidder ligeså stille og kigger på de farvede væsner.
5 min. gider han, og gerne samme kapitel.

Kan varmt anbefales hvis I liiiige skal have et par min. til at skrælle kartofler, smøre en mad, eller andre husmoder-pligter (som eksempelvis tjekke nettet)

Mette -som er træt efter 35 timers vagt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2008

Mikkelmusen

det samme virker herhjemme med en Wikke-Rasmussen film.

Anmeld

10. november 2008

Anja

Her kan en reklameblok gøre det ! Elias er helt væk i reklamer

Anmeld

10. november 2008

mor til en del

Cilas gider overhovedet ikke tv.... men er tilgengæld vild med PC'en... eller rettere sagt musen og tastaturet..... uha det er irriterende....

Lisbeth.

Anmeld

10. november 2008

ka li ja

hvad er det?

Anmeld

10. november 2008

Muffinmus

her hjemme ser vi ikke teletubbies endnu...de minder mig om små rumvæsner på stoffer og synes hverken de er søde eller nuttede...men har da en dvd liggende vi fik med et blad engang så det kan være det kommer engang60.png
Og ellers siger tv ikke William ret meget, han vil hellere se hvad tv´ et kan og hvordan man kan skifte kanaler osv..mere tekninsk interesseret tror jeg bare.

Anmeld

10. november 2008

Rasmine

MariaE skriver:

her hjemme ser vi ikke teletubbies endnu...de minder mig om små rumvæsner på stoffer og synes hverken de er søde eller nuttede...men har da en dvd liggende vi fik med et blad engang så det kan være det kommer engang60.png
Og ellers siger tv ikke William ret meget, han vil hellere se hvad tv´ et kan og hvordan man kan skifte kanaler osv..mere tekninsk interesseret tror jeg bare.

Det er vel ikke et spørgsmål om du kan lide dem.

Der er en million, milliard gentagelser, klare farver osv.
Synes faktisk det er ok tv, til den størrelse.

Anmeld

10. november 2008

Kaufie

William elsker dem også - og er bedøvende ligeglad med at vi kun har den ene dvd.....

Men efter et par minutter har han dog fået nok, går hen og slukker tv'et og vil høre 'zik.....(musik, ik'?)

Han har sågar et sæt 9 år gamle dukker, der siger deres navn når man slår dem i numsen.... meget pædagogisk legetøj man lavede dengang.... Men han kan da navnene på poo og lala...

Anmeld

10. november 2008

Tikki

Her er de altså også bare et hit - Iza sidder gerne hele 20-25 minutter helt helt stille. Når jeg spørger om hun vil se dem, henter hun sin sækkestol, sin pude til ryggen, sin bamse og sætter sig parat...jow jow - her kan jeg skam få lavet hele aftensmaden nu uden en lyd.

Og ja Teletubbies er enten hadet eller elsket af den ene eller den anden men ikke desto mindre er de vanvittig pædagogisk korrekte . Børnene ser og lærer om farver, om tal, om geometriske figurer og om sociale relationer via milioner af gentagelser og enkelte situationer - det kan næsten ikke blive bedre tv for de små...hvis man ser læringsmæssigt på det

Anmeld

10. november 2008

Mie A

Herhjemme er det Bamses billedbog der hitter... elsker simpelthen Oline på www.dr.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.