Suk suk suk, kender i det????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

Brei87

hmm... min kusine foreslår at snyde med p-piller... ikke så klogt, og det ville heller ikke virke med mig. der er for stor forskel på min cyklus med og uden piller

jeg ved ærlig talt ikke hvad jeg skla gøre ved min... har prøvet at give ham noget snor, men det har ikke ændring på hans holdning om at han ikke synes at han er klar...

jeg føler mig bare underkuet, jeg føler at jeg ikke rigtig har noget skulle have sagt i forhold til hvornår vi skal have børn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Holm88

Brei87 skriver:

hmm... min kusine foreslår at snyde med p-piller... ikke så klogt, og det ville heller ikke virke med mig. der er for stor forskel på min cyklus med og uden piller

jeg ved ærlig talt ikke hvad jeg skla gøre ved min... har prøvet at give ham noget snor, men det har ikke ændring på hans holdning om at han ikke synes at han er klar...

jeg føler mig bare underkuet, jeg føler at jeg ikke rigtig har noget skulle have sagt i forhold til hvornår vi skal have børn...

Nej det kender jeg godt - sådan har jeg det også

Min kæreste SIGER han er skruk og helt vild gerne vil ha børn men så kommer han med alt det at han vil gerne vente til bankgælden er væk og hvad med ferier sammen og sådan

Kunne aldrig finde på at snyde med p-piller, men ihhhh, SÅ BLIV DOG KLAR MENNESKE

Anmeld

18. maj 2011

4kløver

Kender det godt. Her gik der ca 9 år før manden var klar.

Anmeld

18. maj 2011

Brei87

mit håb er nok mest for tiden at det lige pludselig sker helt af sig selv (jf anden tråd kan det måske allerede være sket)

det tror jeg vil være det nemmeste... jeg tror det vil gå op for ham at han i virkeligheden er klar når han står i situationen...

Anmeld

19. maj 2011

Holm88

Brei87 skriver:

mit håb er nok mest for tiden at det lige pludselig sker helt af sig selv (jf anden tråd kan det måske allerede være sket)

det tror jeg vil være det nemmeste... jeg tror det vil gå op for ham at han i virkeligheden er klar når han står i situationen...

Ja tror også først de bliver klar når de står i det ;o)

Anmeld

20. maj 2011

Myrna

Jeg kender det godt, er også helt vildt skruk ..

Men vi skal spare op til sagerne først, og finde et nyt sted og bo .. Så kan vi gå igang

Anmeld

26. maj 2011

Thalia

Jeg kender det rigtig godt...

Jeg har det sidste år været dybt splittet imellem at ville have en baby mere, og samtidig at jeg gerne vil godt igang med arbejde og PhD forløb.

Heldigvis endte manden og jeg med at snakke om det i går aftes, og vi er vist i bund og grund enige om at vi gerne vil have en baby mere til næste år, så når vi kommer på den anden side af sommeren ryger spiralen og så ser vi hvad der sker

Anmeld

1. juni 2011

lillemusen10

Hmmm... tror vist generelt mænd bare er lidt langsomme i det. Mange er måske også lige som min mand meget praktisk anlagte. Vi har været sammen i 5 år  nu, jeg har været skruk de sidste 3 år. Kæresten har fra start sat kriterier op som, at jeg skal færdiggøre uddannelse, have fast job og vi skal være flyttet i hus før han vil tale om PB. Nu er de første to krydset af og vi venter på at kunne flytte. Nu synes han lige, at der er så travlt på arbejdet, at det ikke skal være nu. Det han så ikke lige forstår, og som jeg har forsøgt at forklare mange gange er, at det ikke er sikkert, at vi er så heldige at vi bliver gravide i første forsøg. Dette er han dog helt overbevist om og siger: at vi da skal gå ud fra at vi begge er sunde og raske. Her er jeg så bare lidt pessimistisk. Jeg ser lige for mig, at vi kommer til at kæmpe med det og før vi ved af det er vi begge over 30 og har ingen børn. Jeg har altid drømt om at få børn ret tidligt, og nu er jeg 27. Kan snart ikke vente mere! Bliver vanvittig! Og jeg synes ikke at jeg presser på... prøver bare hele tiden at leve op til alle kriterierne, og så finder han bare på nye.  

Det jeg ville med det her, er vel bare... at du er ikke alene!  Håber på, at din og min mand snart skifter mening.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.