Hmmm... tror vist generelt mænd bare er lidt langsomme i det. Mange er måske også lige som min mand meget praktisk anlagte. Vi har været sammen i 5 år nu, jeg har været skruk de sidste 3 år. Kæresten har fra start sat kriterier op som, at jeg skal færdiggøre uddannelse, have fast job og vi skal være flyttet i hus før han vil tale om PB. Nu er de første to krydset af og vi venter på at kunne flytte. Nu synes han lige, at der er så travlt på arbejdet, at det ikke skal være nu. Det han så ikke lige forstår, og som jeg har forsøgt at forklare mange gange er, at det ikke er sikkert, at vi er så heldige at vi bliver gravide i første forsøg. Dette er han dog helt overbevist om og siger: at vi da skal gå ud fra at vi begge er sunde og raske. Her er jeg så bare lidt pessimistisk. Jeg ser lige for mig, at vi kommer til at kæmpe med det og før vi ved af det er vi begge over 30 og har ingen børn. Jeg har altid drømt om at få børn ret tidligt, og nu er jeg 27. Kan snart ikke vente mere! Bliver vanvittig! Og jeg synes ikke at jeg presser på... prøver bare hele tiden at leve op til alle kriterierne, og så finder han bare på nye.
Det jeg ville med det her, er vel bare... at du er ikke alene! Håber på, at din og min mand snart skifter mening. 
Anmeld