Suk suk suk, kender i det????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.851 visninger
17 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

Holm88

Ihh jeg er bare SÅ skruk!

Ville have en baby imorgen hvis det kunne lade sig gøre.... Meeeen min kæreste er nu ikke helt af samme overbevisning. Han vil også rigtig gerne have baby, men vil gerne af med sin bankgæld , der kan gå 1-3 år endnu, det er laaaange udsigter synes jeg

Han havde ellers for et par måneder siden sagt vi kunne snakke om det om et halvt år, men ja nu virker det som om det er vendt lidt

SUK! Jeg havde en SA i december, ved en ikke planlagt graviditet, men vi var glade for det ...... Han blev rigtig ked af det ved min SA og kan stadig blive ked af det hvis vi snakker om det...

Nå men altså han er væk hjemmefra 2 måneder og så hjemme 2 måneder, og det vil han altid være, så om det er nu eller om 3 år giver det samme for hans job situation, jeg er selvfølgelig indforstået med det, men for filan for vil jeg gerne have en bebs - NU!

Kender i det?

Kh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Ka+Ma=Be

Ann88 skriver:

Ville have en baby imorgen hvis det kunne lade sig gøre.... Meeeen min kæreste er nu ikke helt af samme overbevisning. Han vil også rigtig gerne have baby, men vil gerne af med sin bankgæld , der kan gå 1-3 år endnu, det er laaaange udsigter synes jeg

Han havde ellers for et par måneder siden sagt vi kunne snakke om det om et halvt år, men ja nu virker det som om det er vendt lidt

SUK! Jeg havde en SA i december, ved en ikke planlagt graviditet, men vi var glade for det ...... Han blev rigtig ked af det ved min SA og kan stadig blive ked af det hvis vi snakker om det...

Nå men altså han er væk hjemmefra 2 måneder og så hjemme 2 måneder, og det vil han altid være, så om det er nu eller om 3 år giver det samme for hans job situation, jeg er selvfølgelig indforstået med det, men for filan for vil jeg gerne have en bebs - NU!

Kender i det?

Kh

JA! Jeg kender det alt for godt Sådan havde jeg det også i rigtig lang tid. Men lige pludselig, inden man for set sig om, så er han også klar!

Men jo, jeg kender godt den elendige følelse - min kæreste og jeg havde været sammen i 5 år, før han også var klar Til gengæld er det ventetiden værd og jeg er så lykkelig for, at jeg ventede til vi begge var klar og ikke pressede ham ud i det eller stillede ham diverse ultimata.

Så det skal nok komme og det lyder da også som om, at der ikke er så langt igen!

Anmeld

11. maj 2011

Hvem?

Ann88 skriver:

Kender i det?

Kh

Kender det aaaalll for godt og det er også grunden til at vi har to børn så meget tæt som vi har - jeg var meeeeeegett skruk lige efter eg holdte min førstefødte i mine arme

Anmeld

11. maj 2011

Lisbeth1985

Ann88 skriver:

Kender i det?

Kh

Kender desværre alt for godt den følelse

Anmeld

12. maj 2011

Holm88

Tak for jeres svar )

Ja kan være der ikke er så lang tid igen, men jeg synes ventetiden virker lang, ligesom et barn der venter til juleaften )

Anmeld

12. maj 2011

Ammi

Jeg kender det også alt for godt! min kæreste vil sjovt nok også være ude af hans gæld inden vi skal begynde... Men jeg håber at jeg om et år når jeg er færdig med min uddannelse, at han er med på ideen. for så er jeg færdig med at vente!

Anmeld

14. maj 2011

LilleMie

Jeg kender også følelsen. Jeg fik min menstruation i går efter at være gået 5 dage over, er bare så skuffet. Jeg/vi vil bare så gerne have et barn. Jeg synes, jeg ser gravide og babyer OVERALT og må indrømme at jeg er ret misundelig.

Jeg ventede også flere år på min kæreste blev klar, vi har været sammen i næsten 6 år nu og det var først i efteråret, at han skiftede mening. Han synes det ville blive for hårdt at have et barn mens han læste (han har rigtig meget undervisning og projekter, der skal skrives hele tiden) og synes det ikke ville være fair for mig at stå med så meget selv.

Men en nat kom han hjem fra en bytur og havde skiftet mening, han havde været ude med en kammerat fra studiet der havde rakket ned på alt det med børn, familieliv osv (da han lige var blevet single) og min kæreste havde taget det i forsvar og argumenteret for det hele. Og havde faktisk endt med at overbevise sig selv, heldigvis ikke bare i hans brandert, for han har ikke skiftet mening siden 

Anmeld

14. maj 2011

merle2010

kender det alt for godt jeg vil osse gerne have nr 2 lige nu... men  skal jo lige lokke manden med til det osse.. og han er bare ikke til at rykke.. så det er bare super hårdt ventetiden er sku lang...

Anmeld

18. maj 2011

Brei87

kender det bare så godt... står faktisk i næsten prøcis samme situation... havde en SA i starten af februar, også uplanlagt.

min kæresten vil også gerne have styr på økonomien først og han vil også gerne tabe sig lidt først og alt sådan noget.

og jeg kan bare snart ikke holde det ud mere.. det driver mig til vanvid, for jeg vil bare have børn nu!!!

så kender det kun alt for godt...

Anmeld

18. maj 2011

Holm88

Brei87 skriver:

kender det bare så godt... står faktisk i næsten prøcis samme situation... havde en SA i starten af februar, også uplanlagt.

min kæresten vil også gerne have styr på økonomien først og han vil også gerne tabe sig lidt først og alt sådan noget.

og jeg kan bare snart ikke holde det ud mere.. det driver mig til vanvid, for jeg vil bare have børn nu!!!

så kender det kun alt for godt...

Ja  hold da op , vores situation ligner hinanden!

Jamen hva skal vi gøre ved de mænd før de er klar ;o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.