intimbarbering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

Mi

Jeg blev skabt med hår på fløjten, så det har jeg. Jeg barbere kun i bikinilinien, så det ikke stritter udenfor underdelen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

lounika

Katte87 skriver:

Helt glat - men det bliver sværer og sværer for maven!

ja det er da mega svært jeg kan slet ikke se for min mave mere .. hmm   ... det ikke nemt så

Anmeld

11. maj 2011

Ka+Ma=Be

lounika skriver:

ja det er da mega svært jeg kan slet ikke se for min mave mere .. hmm   ... det ikke nemt så

Nej det er jo det  hehe.

Anmeld

11. maj 2011

Josesmor

Katte87 skriver:

Nej det er jo det  hehe.

Jeg blev vokset da jeg var gravid super nemt, ingen knupper og ingen hår i op til 5 UGER SKØNT

Anmeld

11. maj 2011

Ka+Ma=Be

Josesmor skriver:

Jeg blev vokset da jeg var gravid super nemt, ingen knupper og ingen hår i op til 5 UGER SKØNT

DÉT må være løsningen! hehe.

Anmeld

11. maj 2011

Josesmor

Katte87 skriver:

DÉT må være løsningen! hehe.

Ja da alle pengene værd. Jeg fik det altså gjort ved en kosmetolog. Har ikke selv været igang med den varme voks

Anmeld

11. maj 2011

Ka+Ma=Be

Ja da alle pengene værd. Jeg fik det altså gjort ved en kosmetolog. Har ikke selv været igang med den varme voks

Det tænkte jeg godt hehe. Tror alligevel ikke jeg ville kaste mig ud i at vokse selv Og slet ikke der nede - av av. Ville aldrig få hevet det af igen

Anmeld

11. maj 2011

Josesmor

Katte87 skriver:

Det tænkte jeg godt hehe. Tror alligevel ikke jeg ville kaste mig ud i at vokse selv Og slet ikke der nede - av av. Ville aldrig få hivet det af igen

He he nej skide træls når det er smurt på og man så fortryder :/

Anmeld

11. maj 2011

Bshizzle

Jeg holder den helst glat..
Men nu hvor jeg er gravid, så er det lidt svært at bøje maven
Jeg er nu ret glad for min Ladyshawer

Anmeld

11. maj 2011

Dansker i England

Jeg får en Hollywood wax hver 4. uge - fantastisk nem og holdbar løsning (får også taget ben og underarme på samme tid) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.