intimbarbering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

Frøken J.

linselouise skriver:

loool så har du jo lige afsløret dig selv

Jeg vil heller ikke uddybe mit svar, men har stemt!

Det gør heller ikke noget, så længe det er indirekte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Dinna88

linselouise skriver:

loool så har du jo lige afsløret dig selv

Jeg vil heller ikke uddybe mit svar, men har stemt!

Hun har da kun afsløret at det er alt eller intet

Anmeld

11. maj 2011

Frøken J.

komodo skriver:

Helt iorden det er rigtig det ikke kan gøres anonymt da jeg ikke er plusmedlem, og desuden heller ikke synes det er et pinligt spørgsmål, men respektere alle holdninger

Jeg synes heller ikke det er et pinligt spørgsmål, men er nu ikke interesseret i at gå helt i dybden med mit svar, taget i betragtning at gud og hver mand (klassekammerater, familie osv.) i princippet kan læse det  

Anmeld

11. maj 2011

hekran

Jeg har min pragt, men holder den trimmet og tæt. Har prøvet tæt barbering og bryder mig overhovedet ikke om fornemmelsen. Kan ikke lide trusser og trusseindlæg direkte på min i forvejen sarte hud. Nej tak! Har desuden også hørt, at der er større risiko for infektioner, når man er glat. Der er fra naturens hånd vist en mening med lidt behåring

Anmeld

11. maj 2011

Frøken J.

Dinna88 skriver:

Hun har da kun afsløret at det er alt eller intet

Jeps! Så må man selv gætte på om jeg er naturel eller ej. Haha

Anmeld

11. maj 2011

Ka+Ma=Be

morethanperfect skriver:

Et spejl  

Haha, går det? Tænker, at jeg kommer til at mangle en arm hvis det skal blive ordentligt Men det kunne man da prøve

Anmeld

11. maj 2011

Dinna88

Secrets skriver:

Jeps! Så må man selv gætte på om jeg er naturel eller ej. Haha

Haha, nu sidder alle og gætter løs Ej, det er da meget spændende at se hvad flertallet gør, men at gå i detaljer har jeg nu ikke brug for.

Anmeld

11. maj 2011

Mor til Mike

komodo skriver:

Barbere du dig forneden, og i så fald hvordan? .

Min nysgerrighed kom da jeg spurgte to veninder til råds om hvad der var på mode inde for sådan noget og de begge svare i munden på hinanden at man skal fjerne det hele, det bryder jeg mig ikke om da jeg føler mig som en lille pige, og sådan ser jeg ikke mig selv (mor til 3 børn) , men gjorde som de sagde for min kærestes skyld, og da vi kom ind på det, sagde han at han helst så der var lidt hår, og det samme syntes hans kammerater, hvad synes du??

Helt glat  

Anmeld

11. maj 2011

celkt

komodo skriver:

Barbere du dig forneden, og i så fald hvordan? .

Min nysgerrighed kom da jeg spurgte to veninder til råds om hvad der var på mode inde for sådan noget og de begge svare i munden på hinanden at man skal fjerne det hele, det bryder jeg mig ikke om da jeg føler mig som en lille pige, og sådan ser jeg ikke mig selv (mor til 3 børn) , men gjorde som de sagde for min kærestes skyld, og da vi kom ind på det, sagde han at han helst så der var lidt hår, og det samme syntes hans kammerater, hvad synes du??

jeg er kun barberet på det nederste, aktså omkring revnen. Jeg kan ikke fordrage at have hår dernede. Men jeg kan ikke tåle at tage alt håret af på resten, får nogle væmmelige knopper der giver ar ud af det. Og så har jeg også et strækmærke på størrelse med den kinesiske mur tværs igennem mit hår på trekanten, tro mig, det er ikke nødvendigt at det bliver mere synligt...

Anmeld

11. maj 2011

morethanperfect

Katte87 skriver:

Haha, går det? Tænker, at jeg kommer til at mangle en arm hvis det skal blive ordentligt Men det kunne man da prøve

Ja det gjorde jeg til sidst  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.