intimbarbering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvor meget hår har du?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.184 visninger
34 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

komodo

Barbere du dig forneden, og i så fald hvordan? .

Min nysgerrighed kom da jeg spurgte to veninder til råds om hvad der var på mode inde for sådan noget og de begge svare i munden på hinanden at man skal fjerne det hele, det bryder jeg mig ikke om da jeg føler mig som en lille pige, og sådan ser jeg ikke mig selv (mor til 3 børn) , men gjorde som de sagde for min kærestes skyld, og da vi kom ind på det, sagde han at han helst så der var lidt hår, og det samme syntes hans kammerater, hvad synes du??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Frøken J.

komodo skriver:

Min nysgerrighed kom da jeg spurgte to veninder til råds om hvad der var på mode inde for sådan noget og de begge svare i munden på hinanden at man skal fjerne det hele, det bryder jeg mig ikke om da jeg føler mig som en lille pige, og sådan ser jeg ikke mig selv (mor til 3 børn) , men gjorde som de sagde for min kærestes skyld, og da vi kom ind på det, sagde han at han helst så der var lidt hår, og det samme syntes hans kammerater, hvad synes du??

Hvad er forskellen på nr. 1 og 3? Den må jeg lige have uddybet

Anmeld

11. maj 2011

komodo

Secrets skriver:

Hvad er forskellen på nr. 1 og 3? Den må jeg lige have uddybet

1. er om du har alt dit hår dernede, det man nu har fra naturens side og 3. er om man fjerner det hele

Anmeld

11. maj 2011

Frøken J.

komodo skriver:

1. er om du har alt dit hår dernede, det man nu har fra naturens side og 3. er om man fjerner det hele

Nååårh, haha, jeg læste det forkert. Jeg troede spørgsmål var hvor meget man fjernede.. Fx at man fjernede al kønsbehåring eller var glatbarberet, derfor jeg var blev forvirret

Men man kan ikke være anonym, så jeg ønsker ikke at uddybe mit svar. Vil dog sige, at jeg kom til at stemme forkert, fordi jeg misforstod. Sorry

Anmeld

11. maj 2011

morethanperfect

komodo skriver:

3

Anmeld

11. maj 2011

Ka+Ma=Be

komodo skriver:

Helt glat - men det bliver sværer og sværer for maven!

Anmeld

11. maj 2011

morethanperfect

Katte87 skriver:

Et spejl  

Anmeld

11. maj 2011

L.J.L

Secrets skriver:

Nååårh, haha, jeg læste det forkert. Jeg troede spørgsmål var hvor meget man fjernede.. Fx at man fjernede al kønsbehåring eller var glatbarberet, derfor jeg var blev forvirret

Men man kan ikke være anonym, så jeg ønsker ikke at uddybe mit svar. Vil dog sige, at jeg kom til at stemme forkert, fordi jeg misforstod. Sorry

loool så har du jo lige afsløret dig selv

Jeg vil heller ikke uddybe mit svar, men har stemt!

Anmeld

11. maj 2011

komodo

Helt iorden det er rigtig det ikke kan gøres anonymt da jeg ikke er plusmedlem, og desuden heller ikke synes det er et pinligt spørgsmål, men respektere alle holdninger

Anmeld

11. maj 2011

komodo

Katte87 skriver:

kender det kun alt for godt, det var derfor jeg pludselig måtte spørge mine veninder til råds, jeg har lige været gravid og ikke haft noget sexliv under min graviditet, så det fik bare lov at gro som det ville

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.