underlig fornemmelse.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2008

Honningblomst

MeretePedersen skriver:

Hej LineD

Tak fordi du spørger
Jeg tog en test i forgårs som viste svagt positivt. Tog endnu en i dag, som var lige så svag.
Så tør ikke stole på det?
Håber bare så meget
Har stadig ømme bryster, men knap så meget murren i underlivet.
Er hele tiden nervøs for at min krop og psyke spiller mig et puds.

TILLYKKE....så kan du være nok så psykisk påvirket og fokuseret, men du kan altså ikke skabe en positiv test uden at være gravid...skønt med alle de små nye bebser...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2008

MeretePedersen

Hej Eva
Wow det er da vildt, hvis det virkelig er rigtigt men testen burde blive tydeligere efter nogle dage, ikk?
Vi har kun prøvet i 2 mdr., så kan næsten ikke tro at den allerede er der
Men det er nok min mand, der viste størst tvivl, da jeg viste ham den meget svage positive test.
Jeg kan mærke at der er noget der hiver i mit underliv og at jeg har ømme bryster.
Det er vores nummer to, og det er utroligt som man hurtigt glemmer graviditetssymptomerne
tak for svaret. Uhh jeg er spændt, men håber på en tydeligere streg om nogle dage, bare for at kunne overbevise mig selv og ikke mindst min mand om at den virkelig er der
Hvor langt er du henne?

Anmeld

24. november 2008

LineD

MeretePedersen skriver:

Hej LineD

Tak fordi du spørger
Jeg tog en test i forgårs som viste svagt positivt. Tog endnu en i dag, som var lige så svag.
Så tør ikke stole på det?
Håber bare så meget
Har stadig ømme bryster, men knap så meget murren i underlivet.
Er hele tiden nervøs for at min krop og psyke spiller mig et puds.

Jamen så vil jeg da sige MANGE gange tillykke, og glæde dig med at 2 streger, er 2 streger Ligemeget om den er selvlysendetydelig, eller bare er der Lidt har også ret

TILLYKKE MED SPIRET

Anmeld

24. november 2008

MeretePedersen

Tak for det jeg tør bare ikke rigtig tro på at den virkelig er der..
Man har jo stor tendens til gerne at ville stå med to bragende røde streger Er nu gået tre dage over tid.

Anmeld

24. november 2008

ønske75

Hej Merete
Kan godt fostå du har lidt svært ved at tro pådet - jeg har det på samme måde....har taget 3 test og alle er positive, men tør ikke håbe for meget, selvom jeg inderst inde ved den er god nok:-) Jeg skal til lægen på næste tirsdag:-)
I aften skal min mand og jeg ud og spise - og fejre det:-)

Kærlig hilsen

Ønske75

Anmeld

26. november 2008

MeretePedersen

Hej ønske75
Det er sjovt som man bare skal have det bekræftet fra alle kanter. Man har så svært ved at tro at det virkelig er sandt
men jeg tror også det er en forsvarsmekanisme, for at undgå at blive for skuffet

Anmeld

27. november 2008

MeretePedersen

Hej alle
Vil bare lige sige at jeg tog endnu to tests her til morgen og de var bragende positive
Det er vildt dejligt! jeg er nu 6+0.
Tak for alle jeres svar.
Kh Merete

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.