underlig fornemmelse.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2008

ønske75

TAK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2008

Mathilde

ønske75 skriver:

Ja jeg er bare så glad.....min mand er desværre på kursus de næste dage, så der går lige lidt tid inden jeg kan overbringe ham nyheden:-) Vil ikke lige sige det i tlf....
Også et STORT tillykke til dig Mathilde:-)

Mange tak

Det bliver svært at vente med at fortælle det til din mand.
Min kæreste var på arbejde da jeg tog testen om morgenen og kom først hjem kl 17 om aftenen. Hold op hvor var jeg utålmodig og rastløs og kunne slet ikke vente... Men ville heller ikke fortælle det over tlf.

Anmeld

19. november 2008

MeretePedersen

Hej ønske75

Stort stort tillykke. Hvor er det VIDUNDERLIGT 45.png tænk et nyt lille liv.
Jeg har forventet mens fredag og jeg kan bare næsten ikke vente med at kunne tage testen.
Jeg har de sidste dage haft en forfærdelig murren i mit underliv og mine bryster er vildt spændte og synes en anelse større.

Jeg er nervøs for at det er mig selv, der "opfinder" symptomerne, men jeg synes bare at jeg må være RIGTIG dygtig til at fremprovokere symptomer hvis ikke der er noget om snakken.
Måske tager jeg en test i morgen tidlig 60.png60.png

Har allerede en datter fra juni 2007, så vil rigtig gerne have nummer to 60.png

Hvordan følte du det få dage før forventet mens?

Mvh Merete82

Anmeld

19. november 2008

MeretePedersen

Og også stort tillykke til dig Mathilde 45.png hvor er det ubeskriveligt at vide at der vokser et nyt lille liv indeni ens mave. Det er så smukt 45.png håber det snart er min tur..

Hvordan havde du det i dagene op til forventet mens? Nogle symptomer? 60.png

Mvh Merete82

Anmeld

19. november 2008

ønske75

Hej Merete82
I dagene op tl mens havde jeg det som om mens. var på vej. Jeg fik et par dage før forventet mens. ømme bryster. Jeg troede i starten det var "indbildte" symptomer men den var heldigvis god nok:-)
lige nu sidder jeg med hovedpine - hvilket jeg nu kan erindre jeg også har haft ved mine to børns graviditeter.......men idet jeg ved at det kun (forhåbentlig) er en periode er det til at klare.

fingre for dig.......håber det er lykkedes:-)

Hilsen ønske75

Anmeld

19. november 2008

Mathilde

MeretePedersen skriver:

Og også stort tillykke til dig Mathilde 45.png hvor er det ubeskriveligt at vide at der vokser et nyt lille liv indeni ens mave. Det er så smukt 45.png håber det snart er min tur..

Hvordan havde du det i dagene op til forventet mens? Nogle symptomer? 60.png

Mvh Merete82

Hej Merete

Tak skal du have. Du har fuldstændig ret!

Jeg havde ømme bryster og følsomme brystvorter. Jeg havde også en murren og trækken i underlivet, lidt som mens. smerter. Jeg var egentlig sikker på, at jeg ikke var gravid, men en morgen vågnede jeg og løb ned for at tage en test. Det var endda en dag før forventet mens., men pludselig MÅTTE jeg bare teste og så var den der

Håber du snart står med en positiv test.

Anmeld

21. november 2008

MeretePedersen

Hej Mathilde.

TAk for dit svar. Jeg har forventet mens i dag, og testede igår, men den var helt igennem negativ. Men jeg har stadig ømme bryster og en anelse murren engang i mellem. Så vil tage en test igen søndag, hvis ikke mens er kommet.
Håber virkelig jeg er gravid. Vil bare så gerne have en lille mere
Kh Merete

Anmeld

21. november 2008

MeretePedersen

Hej ønske75

Tak for dit svar jeg testede negativ igår og har forventet mens i dag, så jeg krydser fingre for at jeg snart kan teste positiv, for jeg kan ikk ekomme udenom at jeg har ømme bryster.
Glæder mig på dine vegne og håber det snart bliver min tur
Vil bare så gerne være gravid igen, så er klar over at min psyke kan spille ind og fremprovokere falske symptomer, men nu må vi se
Kh Merete

Anmeld

23. november 2008

LineD

MeretePedersen skriver:

Hej ønske75

Tak for dit svar jeg testede negativ igår og har forventet mens i dag, så jeg krydser fingre for at jeg snart kan teste positiv, for jeg kan ikk ekomme udenom at jeg har ømme bryster.
Glæder mig på dine vegne og håber det snart bliver min tur
Vil bare så gerne være gravid igen, så er klar over at min psyke kan spille ind og fremprovokere falske symptomer, men nu må vi se
Kh Merete

Hvad så Merete?
Har du fået taget en ny test
Man er jo lidt nysgerrig

----

Ønske75
TILLYKKE !!!!!!!!!

Anmeld

24. november 2008

MeretePedersen

Hej LineD

Tak fordi du spørger
Jeg tog en test i forgårs som viste svagt positivt. Tog endnu en i dag, som var lige så svag.
Så tør ikke stole på det?
Håber bare så meget
Har stadig ømme bryster, men knap så meget murren i underlivet.
Er hele tiden nervøs for at min krop og psyke spiller mig et puds.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.