underlig fornemmelse.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.051 visninger
26 svar
0 synes godt om
10. november 2008

ønske75

Hej Alle sammen....
Så nærmer tiden sig hvor jeg ska have min mens....eller dvs. jeg håber på den ikke kommer. . I går og her til morgen har jeg en underlig murren i underlivet - havde det også i sidste måned men der kom mens desværre.....men den her gang er det bare lidt tidligere end normalt (skal først - efter planen- have mens. om en uge....) .
Så jeg tænker: kan det være tegn på ægløsning??? - jeg ved med mine forrige graviditeter at ægløsning ikke præcist var "midt imellem", så måske det er nu chancen er der til at blive gravid
Er der nogen der har haft det på samme måde som jeg, og evt. kan hjælpe mig med et svar.

Ha en god dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2008

twinboys

Hej jeg kan desværre ikke hjælpe dig men jeg ville da lige for at der er et lille spir inde i din mave...

Held og lykke...

Majbritt

Anmeld

10. november 2008

ønske75

Tak skal du ha:-)
Jeg krydser også alt hvad jeg krydse kan

Anmeld

10. november 2008

Balderson

Hej

Nu ved jeg ikke hvordan du regner din ægløsning ud.. Men kan da fortælle at fra min mens kommer og til jeg får ægløsning der går der ca. 10 - 12 dage.. Det er sikker som amen i kirken for mit vedkommende...

Så det ville måske nok være en god ide at regne på din ægløsning...

Men ens mens kan jo også godt finde på at flytte sig...

Jeg får også en underlig følelse i maven/kroppen når min mens er på vej og den havde jeg alså slet ikke dengang jeg vidste at det var på den tid af mdr., men hvor det så viste sig at jeg var gravid...

Anmeld

10. november 2008

Kvindemin

Der er da ikke andet for at du bare må igang 60.png :p

Anmeld

18. november 2008

ønske75

Hejsa
Tak for jeres svar:-)
Jeg vil bare lige fortælle at ejg i dag har forventet mens....men kunne ikke holde spændingen ud, så har lige taget en test........den var POSITIV:-) Er jublende lykkelig, men tør alligevel ikke tro på noget........det kan jo være den er falsk positiv......er der nogen der har oplevet at den er falsk positiv.......
Har den der udnerlig mens. smerte lignende fornemmelse, men er det ikke meget normalt???? (kan ikke huske det fra de andre graviditeter.......)

Glade hilsner herfra:-)

Anmeld

18. november 2008

Mathilde

ønske75 skriver:

Hejsa
Jeg vil bare lige fortælle at ejg i dag har forventet mens....men kunne ikke holde spændingen ud, så har lige taget en test........den var POSITIV:-) Er jublende lykkelig, men tør alligevel ikke tro på noget........det kan jo være den er falsk positiv......er der nogen der har oplevet at den er falsk positiv.......
Har den der udnerlig mens. smerte lignende fornemmelse, men er det ikke meget normalt???? (kan ikke huske det fra de andre graviditeter.......)

Kæmpe stort tillykke Hvor er det dejligt!

Jeg har ikke prøvet at tage en falsk positiv test... Jeg er også lige blevet gravid (er 6 uger henne) og jeg havde også mens smerter i starten og nu har jeg en murren og trækken i underlivet. Det er der mange der har...
Så stort tillykke med lille blob

Anmeld

18. november 2008

twinboys

ønske75 skriver:

Hejsa

JAMEN HJERTELIG TILLYKKE HVOR ER DET DEJLIGT FOR DIG...

TILLYKKE TILLYKKE

MAJBRITT

Anmeld

18. november 2008

ønske75

Ja jeg er bare så glad.....min mand er desværre på kursus de næste dage, så der går lige lidt tid inden jeg kan overbringe ham nyheden:-) Vil ikke lige sige det i tlf....
Også et STORT tillykke til dig Mathilde:-)

Anmeld

18. november 2008

Bastian

ønske75 skriver:

Hejsa

Der er ikke noget, der hedder falsk positiv. Med mindre du har været i behandling og taget hormoner (som først er ude af kroppen efter 14 dage). Så tillykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.