michelledam skriver:
ja jeg går til noget der hedder kranio-sakral som er det eneste der hjælper mig i nogle dage.. men det koster så også 500 kr pr. behandling og det er ikke en godkendt behandling så man kan ikke få hjælp til det.. men jeg synes absolut det er givet godt ud. så der går jeg en gang om ugen..
og ja jeg skal op til samtale på tirsdag om kejsersnit pga mit piskesmæld. For min frygt ligger også i at jeg ikke har kræfter til det.. men jeg kan slet ikke ligge i nogen pressestillinger pga min nakke. men mit er også meget nyt. Jeg testede jo positivt ugen efter uheldet.. Så det har været en svær graviditet synes jeg.. men min jordmor var også ret skeptisk til at starte med. men hun forstår det meget bedre nu.. men det er heller ikke hende der skal tage stilling til det.. det er lægen på sygehuset.. så du siger bare til hende at hun skal få fat i en tid til dig, så du kan få en samtale med en læge. Og så er det dig og ham der skal tage stilling til om du skal have pks..
Jeg bestemte mig for at se hvordan det ville gå, og så måtte vi jo tage den derfra, hvis kræfterne slap op.
Skulle vi få et barn mere, må jeg jo bare tale med dem igen, så er der nok også nye JM på.
Hvis du har behov for at tale/skrive om dit piskesmæld og behandlinger osv., så bare send en PB
Anmeld