bette pigen 35+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.011 visninger
21 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

Mother-love

nu runder jeg uge 36 imorgen.. pyyhhha det er så hård lige nu er øm i hele maven fordi hun er så aktiv.. hun er så tung for mig.. Og mit piskesmæld har det bare ikke ret godt.. Vi skal til samtale på tirsdag omkring et evt pks, så håber virkelig det kan lade sig gøre samt at hun kan komme lidt før. Da jeg snart går ned psykisk pga de smerter i min nakke.. og panodiler hjælper jo ikke en dyt

Nå lige beklagelse fra mig sorry

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

SD21

Super flot mave !!

Anmeld

12. maj 2011

Mother-love

SD21 skriver:

Super flot mave !!

mange tak

Anmeld

12. maj 2011

Frøken J.

Er virkelig ked af du har det så hårdt Men maven er i det mindste virkelig flot!

Anmeld

12. maj 2011

Mother-love

Secrets skriver:

Er virkelig ked af du har det så hårdt Men maven er i det mindste virkelig flot!

ja udover de strækmærker jeg har fået i siderne. så synes jeg også selv den er ret fin.. meeeen meget stoooor hehe

Anmeld

12. maj 2011

Frøken J.

michelledam skriver:

ja udover de strækmærker jeg har fået i siderne. så synes jeg også selv den er ret fin.. meeeen meget stoooor hehe

De skal nok blive mindre tydelige med tiden! Jeg har også set sådan ud i siden, dog pga. hurtig stigende vægt, ikke graviditet, og i dag ser mine sådan her ud:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. maj 2011

Mother-love

Secrets skriver:

De skal nok blive mindre tydelige med tiden! Jeg har også set sådan ud i siden, dog pga. hurtig stigende vægt, ikke graviditet, og i dag ser mine sådan her ud:

okay det ser da ret pænt ud... hvor gamle er de strækmærker ca?

Anmeld

12. maj 2011

Frøken J.

michelledam skriver:

okay det ser da ret pænt ud... hvor gamle er de strækmærker ca?

Ja, og fra afstand ser man det næsten ikke Jamen de er vel et års tid gamle fra de var mest tydelige. Begyndte vægttabet i april 2010, og efterhånden som jeg blev slank, blev de også mere utydelige. Men jeg tror at det tager længere tid hos mange andre  

Anmeld

12. maj 2011

Mother-love

Secrets skriver:

Ja, og fra afstand ser man det næsten ikke Jamen de er vel et års tid gamle fra de var mest tydelige. Begyndte vægttabet i april 2010, og efterhånden som jeg blev slank, blev de også mere utydelige. Men jeg tror at det tager længere tid hos mange andre  

okay jamen det er jo rart at vide at om et års tid ca. så er de meget meget pænere

Anmeld

12. maj 2011

Frøken J.

michelledam skriver:

okay jamen det er jo rart at vide at om et års tid ca. så er de meget meget pænere

Ja, så pyt med dem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.