bette pigen 35+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2011

AnneBJ

michelledam skriver:

nu runder jeg uge 36 imorgen.. pyyhhha det er så hård lige nu er øm i hele maven fordi hun er så aktiv.. hun er så tung for mig.. Og mit piskesmæld har det bare ikke ret godt.. Vi skal til samtale på tirsdag omkring et evt pks, så håber virkelig det kan lade sig gøre samt at hun kan komme lidt før. Da jeg snart går ned psykisk pga de smerter i min nakke.. og panodiler hjælper jo ikke en dyt

Nå lige beklagelse fra mig sorry

Sikke en smuk mave! OG pyt med strækmærker, ligesom Secrets har jeg også nogle gamle nogle, og de er altså bare helt hvide og tynde nu, man ser dem næsten ikke..

Må jeg have lov at spørge om det er en ammeBH du har på? - den ser nemlig lækker ud, og jeg mangler en god en uden bøjler og andet gejl....!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

Mother-love

AnneBJ skriver:

Sikke en smuk mave! OG pyt med strækmærker, ligesom Secrets har jeg også nogle gamle nogle, og de er altså bare helt hvide og tynde nu, man ser dem næsten ikke..

Må jeg have lov at spørge om det er en ammeBH du har på? - den ser nemlig lækker ud, og jeg mangler en god en uden bøjler og andet gejl....!

mange tak...

og ja det er en amme BH jeg har på.. den er ret lækker synes jeg... jeg ved ikke lige hvor du er fra men jeg har købt den i noget der hedder tøjbamsen i århus... men mener du også kan købe den på deres hjemmeside.. jeg gav kun 200 kr for den..

Anmeld

14. maj 2011

Mother-love

AnneBJ skriver:

kan se den er sat yderligere ned så det er da bare lækkert tror selv lige jeg skal have en mere så

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=3233

Anmeld

14. maj 2011

AnneBJ

michelledam skriver:

kan se den er sat yderligere ned så det er da bare lækkert tror selv lige jeg skal have en mere så

Ih hvor fedt, det vil jeg kigge på!

Anmeld

14. maj 2011

AnneBJ

michelledam skriver:

Er det sådan du vil afhente nogle for mig? Det koster over 100 kroner i porto, og det synes jeg godt nok er lidt meget... Hvis det ligger langt væk, er bøvlet for dig eller noget, så er det helt okay! Tænkte bare jeg lige ville spørge!

Anmeld

14. maj 2011

Nynne88

michelledam skriver:

nu runder jeg uge 36 imorgen.. pyyhhha det er så hård lige nu er øm i hele maven fordi hun er så aktiv.. hun er så tung for mig.. Og mit piskesmæld har det bare ikke ret godt.. Vi skal til samtale på tirsdag omkring et evt pks, så håber virkelig det kan lade sig gøre samt at hun kan komme lidt før. Da jeg snart går ned psykisk pga de smerter i min nakke.. og panodiler hjælper jo ikke en dyt

Det lyder ikke rart , men din mave er virkelig FLOT

Anmeld

14. maj 2011

joojoo

michelledam skriver:

den er fin din mave

Anmeld

14. maj 2011

Nessie

michelledam skriver:

Det er en rigtig flot mave du har dig

Får du nogen form for behandling for dit piskesmæld?

Må jeg spørge om du gerne vil have pks pga. piskesmældet?
jeg har selv piskesmæld (på 14. år nu), og følte ikke at jordmoren tog mig alvorligt når jeg talte med hende om min frygt for at føde normalt, da jeg ikke var sikker på at have kræfter til det.
Det endte så med kejsersnit, fordi hjertelyden dykkede under veerne.

Anmeld

14. maj 2011

Mother-love

Nynne88 skriver:

Det lyder ikke rart , men din mave er virkelig FLOT

mange tak

Anmeld

14. maj 2011

Mother-love

joojoo skriver:

den er fin din mave

takker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.