nu 6 dage over tid!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2011

metski83

Anke skriver:

Åh, jeg kan godt huske det!!! Jeg gik næsten tre uger over tid, før jeg fik bekræftet graviditeten hos lægen - så træls!! Det skal så siges, at jeg slet ikke testede den sidste uge inden, så jeg ved ikke, om jeg kunne have testet positivt før.

Hold da op, tre uger. Testede du så negativ i starten ? Jeg testede negativ tirsdag morgen og i morges. Men stadig ingen mens. Jeg har en smule brunt udflåd som kommer og går, men det bliver ikke til mens. Er så forvirret over det. Er i dag 4 dage over tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

metski83

Mariajny skriver:

Har du fået testet... er sååå spændt på dine vegne

Jeg testede negativ til morgen igen. Jeg har lidt brunt udflåd men det bliver ikke til mens. Det er så forvirrende og man ved ikke hvad humør man skal være i. Hvad med dig ?

Anmeld

12. maj 2011

fru G

mon ikke det sker noget rigtigt snart...

Anmeld

13. maj 2011

AWO

metski83 skriver:

Hold da op, tre uger. Testede du så negativ i starten ? Jeg testede negativ tirsdag morgen og i morges. Men stadig ingen mens. Jeg har en smule brunt udflåd som kommer og går, men det bliver ikke til mens. Er så forvirret over det. Er i dag 4 dage over tid.

Ja, jeg testede negativt i 1½ - 2 uger. Den sidste uge testede jeg slet ikke længere, orkede simpelthen ikke at blive skuffet gang på gang. Jeg fik så en tid ved lægen, da jeg var gået tre uger, og der var den heldigvis positiv.

Så fortvivl ikke, bare fordi testen er negativ! Den kan altså godt være der alligevel..

Anmeld

13. maj 2011

metski83

Anke skriver:

Ja, jeg testede negativt i 1½ - 2 uger. Den sidste uge testede jeg slet ikke længere, orkede simpelthen ikke at blive skuffet gang på gang. Jeg fik så en tid ved lægen, da jeg var gået tre uger, og der var den heldigvis positiv.

Så fortvivl ikke, bare fordi testen er negativ! Den kan altså godt være der alligevel..

Min mens er kommet nu, så jeg var desværre ikke ligeså heldig. Så må op på "hesten" igen :-)

Anmeld

15. maj 2011

Mariajny

metski83 skriver:

Min mens er kommet nu, så jeg var desværre ikke ligeså heldig. Så må op på "hesten" igen :-)

øv øv metski.. min mens er stadig ikke kommet endnu  har heldigvis en tid hos lægen i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.