nu 6 dage over tid!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.770 visninger
15 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

Mariajny

nu 6 dage over forventet mens, men stadig her til formiddag negativ test. hmm altså hvad er det da lige der sker. har en være murren i maven, ømme brystvorter og ondt i lænden.

stadig overhovedet ingen tegn på mens..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

fru G

Læge? Blodprøve?

Anmeld

11. maj 2011

metski83

Det er bare belastende. Her er jeg tre dageover tid, og tester i morgen tidlig igen

Anmeld

12. maj 2011

Mariajny

fru G skriver:

Læge? Blodprøve?

har en tid mandag... spændende

Anmeld

12. maj 2011

Mariajny

metski83 skriver:

Det er bare belastende. Her er jeg tre dageover tid, og tester i morgen tidlig igen

Har du fået testet... er sååå spændt på dine vegne

Anmeld

12. maj 2011

AWO

Åh, jeg kan godt huske det!!! Jeg gik næsten tre uger over tid, før jeg fik bekræftet graviditeten hos lægen - så træls!! Det skal så siges, at jeg slet ikke testede den sidste uge inden, så jeg ved ikke, om jeg kunne have testet positivt før.

Anmeld

12. maj 2011

Mariajny

Anke skriver:

Åh, jeg kan godt huske det!!! Jeg gik næsten tre uger over tid, før jeg fik bekræftet graviditeten hos lægen - så træls!! Det skal så siges, at jeg slet ikke testede den sidste uge inden, så jeg ved ikke, om jeg kunne have testet positivt før.

håber det går lige sådan for mig

Anmeld

12. maj 2011

TheLittleOne

Mariajny skriver:

nu 6 dage over forventet mens, men stadig her til formiddag negativ test. hmm altså hvad er det da lige der sker. har en være murren i maven, ømme brystvorter og ondt i lænden.

stadig overhovedet ingen tegn på mens..

Tag en test

Anmeld

12. maj 2011

Mariajny

TheLittleOne skriver:

Tag en test

du en i går formiddags, som var negativ.. bliver snart sindsyg, enten må min mens da komme.... eller selvfølgelig vise POSITIV

Anmeld

12. maj 2011

Mariajny

Mariajny skriver:

du en i går formiddags, som var negativ.. bliver snart sindsyg, enten må min mens da komme.... eller selvfølgelig vise POSITIV

hov du = tog

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.