scor min skønne svoger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2011

NLME<3

Sees. skriver:

"Heej heej flotte fyr!" - siger den enlige mor, fra Århus!

hehe ja man må jo sige at afstanden passer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

NLME<3

Mercedes & Catalinas Mor skriver:

Han ku måske godt være noget for mig, men bor desværre for langt væk(Nordsjælland). Og langdistance forhold dur ikke

Men der kan da ikk gå for længe før han er afsat

ja det er lige et stykke væk nej det håber jeg ikke

Anmeld

12. maj 2011

NLME<3

W&M <3 skriver:

Uhh flot fyr

Jeg er 23, fra århus og enlig mor til to

Ville ikke have noget imod at gå på date med ham

du skal være mere end rigtig velkommen da

Anmeld

12. maj 2011

NLME<3

DLM skriver:

han ser da rigtig sød ud en skam jeg ikke lige har en lillesøster omkring den alder.

så har du måske en kusine eller veninde??

Anmeld

12. maj 2011

W&M <3

louieibsen skriver:

du skal være mere end rigtig velkommen da

Det lyder godt

Men så kommer det jo os an på om han vil på date med mig hehe.

Anmeld

12. maj 2011

FamilenStorm

louieibsen skriver:

Heey Alle i skønne single kvinder Jeg har en helt fantastisk svoger der er single.

Han hedder Thomas, han er 23 år (fylder 24 i år) han bor i århus, men kommer fra et lille sted imellem vejen og kolding.

Han elsker og røre sig, og holde sig i form, spise sundet, og hvad der ellers høre til den sunde livsstil. Han er et rigtig familie menneske, hans bedsteven er hans nevø han er super god til børn, let til smil, og så er han født men en ordentlig potion humor

skriv endelig hvis der er mere i vil vide

Han vil lige være noget for min lillesøster, vil han være klar på en blind date ? :-)

Anmeld

12. maj 2011

NLME<3

Fam. BS skriver:

Han vil lige være noget for min lillesøster, vil han være klar på en blind date ? :-)

uha det kunne nemt være  har lige skrevet til ham, om han er frisk

Anmeld

12. maj 2011

NLME<3

louieibsen skriver:

uha det kunne nemt være  har lige skrevet til ham, om han er frisk

han spørge om man ikke kunne gøre det til en halv blind date, og så man bare lige så et billede, men ikke snakkede sammen, han har aldrig været på date før, han har været sammen med hans x i 6 år, så han er helt nyt i det her ?

Anmeld

12. maj 2011

FamilenStorm

louieibsen skriver:

han spørge om man ikke kunne gøre det til en halv blind date, og så man bare lige så et billede, men ikke snakkede sammen, han har aldrig været på date før, han har været sammen med hans x i 6 år, så han er helt nyt i det her ?

Jo da.. Hvis du lige sender dit mobilnr i en pb så kan jeg lige sende et billed :-)

Anmeld

12. maj 2011

FamilenStorm

louieibsen skriver:

Jo da.. Hvis du lige sender dit mobilnr i en pb så kan jeg lige sende et billed :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.