scor min skønne svoger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2011

NLME<3

mortilj skriver:

Uhh det er fristende.. kan han lave mad?? Jeg går rigtig meget op i sundhed og derfor kan min søde tand altså være en hæmsko.. men jeg bor i Aalborg og der er lidt langt til aarhus

jep det kan, lækker mad. da vi boede i kolding, arbejdede mig og nicolai til kl 7 hver tirsdag, så kom thomas og lavede lækker sundt mad til os, inden ham og nicolai skulle videre til spinning så den ligger jeg gerne hovede på bloggen for ja der er et stykke vej, men det er ikke noget en bil ikke kan gøre noget ved

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

NLME<3

JessiMus skriver:

for satan..

hvad ville man ikke gøre for en date med ham.. HAPS HAPS siger jeg bare..

ja det er jo det

Anmeld

12. maj 2011

An&Jo

louieibsen skriver:

jep det kan, lækker mad. da vi boede i kolding, arbejdede mig og nicolai til kl 7 hver tirsdag, så kom thomas og lavede lækker sundt mad til os, inden ham og nicolai skulle videre til spinning så den ligger jeg gerne hovede på bloggen for ja der er et stykke vej, men det er ikke noget en bil ikke kan gøre noget ved

Ja og det kan toget os.. skal igang med kørekort nu her, for der skulle jo lige være penge til det først.. er han til fest og farver eller til familielivet??

Anmeld

12. maj 2011

Baby_girl2011

louieibsen skriver:

ja det er jo det

lækkerlade der    hihi

Anmeld

12. maj 2011

NLME<3

mortilj skriver:

Ja og det kan toget os.. skal igang med kørekort nu her, for der skulle jo lige være penge til det først.. er han til fest og farver eller til familielivet??

hehe ja det er jo det den kan altså jeg vil sige mere familieliv, men det er ikke sådan at han ikke tage i byen med vennerne, for det kan han også lide. han vil heller ligge på sofaen en lørdag aften og hygge med sin kæreste end og være i byen, men engang imellem skal den også have den helt store tur

Anmeld

12. maj 2011

Michella2

piiyyyv, Ham ville jeg da ikke have noget imod at støde ind i

Desværre allerede med kæreste ÆV hehe

Anmeld

12. maj 2011

An&Jo

louieibsen skriver:

hehe ja det er jo det den kan altså jeg vil sige mere familieliv, men det er ikke sådan at han ikke tage i byen med vennerne, for det kan han også lide. han vil heller ligge på sofaen en lørdag aften og hygge med sin kæreste end og være i byen, men engang imellem skal den også have den helt store tur

Selvfølgelig skal man også ud.. Når jeg en sjælden gang får min dreng passet så er det fordi at jeg har behov for at komme ud men det er ikke sket så tit.. Men han lyder da ikke helt dårlig..

Anmeld

12. maj 2011

Mor Til Julie<3

louieibsen skriver:

og han ser næsten sødere ud i virkeligheden

HeeH,
Okaiiii ...

Det lyder da ikke så dårligt igen ...

Anmeld

12. maj 2011

motterhea

Damn!

Anmeld

12. maj 2011

MichellaMalou

han ville helt sikkert være en for min storesøster men hun bor desværre i brøndby 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.