scor min skønne svoger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2011

Silvermist

Heey Alle i skønne single kvinder Jeg har en helt fantastisk svoger der er single.

Han hedder Thomas, han er 23 år (fylder 24 i år) han bor i århus, men kommer fra et lille sted imellem vejen og kolding.

Han elsker og røre sig, og holde sig i form, spise sundet, og hvad der ellers høre til den sunde livsstil. Han er et rigtig familie menneske, hans bedsteven er hans nevø han er super god til børn, let til smil, og så er han født men en ordentlig potion humor

skriv endelig hvis der er mere i vil vide

Lækker, men en anelse for ung til mig  (Men er heller ikke klar til at date endnu. Har nok at se til og pigernes far har ikke fundet noget at bo i endnu...)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

Sees

"Heej heej flotte fyr!" - siger den enlige mor, fra Århus!

Anmeld

12. maj 2011

Mercedes & Catalinas Mor

Han ku måske godt være noget for mig, men bor desværre for langt væk(Nordsjælland). Og langdistance forhold dur ikke

Men der kan da ikk gå for længe før han er afsat

Anmeld

12. maj 2011

W&M <3

louieibsen skriver:

Heey Alle i skønne single kvinder Jeg har en helt fantastisk svoger der er single.

Han hedder Thomas, han er 23 år (fylder 24 i år) han bor i århus, men kommer fra et lille sted imellem vejen og kolding.

Han elsker og røre sig, og holde sig i form, spise sundet, og hvad der ellers høre til den sunde livsstil. Han er et rigtig familie menneske, hans bedsteven er hans nevø han er super god til børn, let til smil, og så er han født men en ordentlig potion humor

skriv endelig hvis der er mere i vil vide

Uhh flot fyr

Jeg er 23, fra århus og enlig mor til to

Ville ikke have noget imod at gå på date med ham

Anmeld

12. maj 2011

DLM

han ser da rigtig sød ud en skam jeg ikke lige har en lillesøster omkring den alder.

Anmeld

12. maj 2011

NLME<3

mortilj skriver:

Selvfølgelig skal man også ud.. Når jeg en sjælden gang får min dreng passet så er det fordi at jeg har behov for at komme ud men det er ikke sket så tit.. Men han lyder da ikke helt dårlig..

det er han bestemt heller ikke han er en fantastik dreng

Anmeld

12. maj 2011

NLME<3

Mor Til Julie<3 skriver:

HeeH,
Okaiiii ...

Det lyder da ikke så dårligt igen ...

hehe nej vel

Anmeld

12. maj 2011

NLME<3

motterhea skriver:

Damn!

hehe et godt syn for øjene

Anmeld

12. maj 2011

NLME<3

MichellaMalou skriver:

han ville helt sikkert være en for min storesøster men hun bor desværre i brøndby 

hehe ja det er lidt langt, men måske et forsøg værd?

Anmeld

12. maj 2011

NLME<3

Silvermist skriver:

Lækker, men en anelse for ung til mig  (Men er heller ikke klar til at date endnu. Har nok at se til og pigernes far har ikke fundet noget at bo i endnu...)

hehe   held og lykke med dating livet, når du er klar til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.