Hvad ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

Chillien

Anonym skriver:

I har fuldstændig ret, sådan reagerede jeg også da han sagde det, men det er bare nogle gange letter at acceptere det, for så er man fri for at se en mand man holder meget af, være ked af det.. Ikke kun derfor men også fordi jeg selv kender følelsen - selv om den er forkert. Jeg vil aldrig forbyde noget og det gør min mand heller ikke. Men jeg har tilbøgelighed til at aflyse, fordi så tager min mand bare i byen med 2 venner han har, som både tager stoffer og er ligeglad med alt når de drikker. Jeg ved godt han ikke gør alt det, men jeg vil have ondt i maven hele natten, og det vil jeg ikke byde nogle af os.. Men jeg ved hvad i vil svarer og jeg kan godt se det forkerte i vi er sådan Hvorfor skal det være så svært!!

Hvis man bider i det sure æble første gang, så er det altså meget nemmere at lære at slappe af for hver gang den anden skal ud.. Og så snak sammen og vær åbne om det... Hvis du bare giver efter fordi han er (urimeligt) ked af det, lærer han aldrig at lade dig gå ud uden at være nervøs.. Og vice versa..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

baby012

Anonym skriver:

Nej nej jeg kunne aldrig finde på det mindste

Jeg har selv været lidt vild før jeg mødte ham og fik børn, men nu vil jeg gøre alt for min familie og jeg har ikke behov for at gøre så dumme ting..

Så syns jeg helt ærligt ikke at han skal besstemme hvem du ses med.. det er okay at man ses med gamle barndoms-venner, uanset hvad ... 

det er self. okay at han giver udtryk for at han ikke er glad for det.. 

Anmeld

11. maj 2011

qp

Anonym skriver:

I har fuldstændig ret, sådan reagerede jeg også da han sagde det, men det er bare nogle gange letter at acceptere det, for så er man fri for at se en mand man holder meget af, være ked af det.. Ikke kun derfor men også fordi jeg selv kender følelsen - selv om den er forkert. Jeg vil aldrig forbyde noget og det gør min mand heller ikke. Men jeg har tilbøgelighed til at aflyse, fordi så tager min mand bare i byen med 2 venner han har, som både tager stoffer og er ligeglad med alt når de drikker. Jeg ved godt han ikke gør alt det, men jeg vil have ondt i maven hele natten, og det vil jeg ikke byde nogle af os.. Men jeg ved hvad i vil svarer og jeg kan godt se det forkerte i vi er sådan Hvorfor skal det være så svært!!

Jeg synes jo det er noget vrøvl, fordi hvis du kender din kæreste så ved du jo også hvad han er for en person samt hvordan han agerer i forskellige situationer.

Og ja man kan være bekymret hvis ens kæreste omgås personer der ikke lever et liv man selv ville kunne stå indenfor, men der mener jeg, at modenheden og hvor man selv er i sit liv er en meget afgørende faktor ifht situationen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.