Anonym skriver:
I har fuldstændig ret, sådan reagerede jeg også da han sagde det, men det er bare nogle gange letter at acceptere det, for så er man fri for at se en mand man holder meget af, være ked af det.. Ikke kun derfor men også fordi jeg selv kender følelsen - selv om den er forkert. Jeg vil aldrig forbyde noget og det gør min mand heller ikke. Men jeg har tilbøgelighed til at aflyse, fordi så tager min mand bare i byen med 2 venner han har, som både tager stoffer og er ligeglad med alt når de drikker. Jeg ved godt han ikke gør alt det, men jeg vil have ondt i maven hele natten, og det vil jeg ikke byde nogle af os.. Men jeg ved hvad i vil svarer og jeg kan godt se det forkerte i vi er sådan
Hvorfor skal det være så svært!! 
Jeg synes jo det er noget vrøvl, fordi hvis du kender din kæreste så ved du jo også hvad han er for en person samt hvordan han agerer i forskellige situationer.
Og ja man kan være bekymret hvis ens kæreste omgås personer der ikke lever et liv man selv ville kunne stå indenfor, men der mener jeg, at modenheden og hvor man selv er i sit liv er en meget afgørende faktor ifht situationen.
Anmeld