Hvad ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

Chillien

Holbæktrunten skriver:

Jeg ville ikke sige noget til hende, men til HAM! at de to ikke kan lide hinanden, bør ikke påvirke dit forhold til nogen af dem... De bør være voksne mennesker og kunne skille tingene ad, og siden din mand tilsyneladende ikke magter det, må du hjælpe ham og fortælle hvordan landet ligger... Min mand kunne aldrig finde på at sætte mig sådanne begrænsninger, og det ku jeg omvendt heller ikke... Uagtet min mening om vennen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Corn

Jeg har en veninde som jeg ikke går i byen med, af lignende årsager.
Så laver vi så mange andre ting istedet. Og manden er rolig.

Og jeg er sammen med dem jeg holder af.

Jeg ser det ikke som en begrænsning. Det er den eneste person han har det sådan med, så det kan jeg sagtens leve med.

Jeg tager på den måde hensyn til både ham, hende og mig

Anmeld

11. maj 2011

baby012

Anonym skriver:

Det er en veninde jeg har kendt det meste af mit liv, en jeg er tæt knyttet med, derfor er det svært for mig, at han bliver så ked af det, hvis jeg tager med hende i byen.

Men omvendt har hun et meget dårligt rygte iblandt MANGE.. Hun har været sammen med rigtig mange og også utro med mange. Hun er typen der vil gøre meget for opmærksomhed fra andre, selv om hun er i et seriøst forhold. Min mand og hende kan ikke lide hinanden, fordi hun blandt andet har været sammen med flere af hans venner, og derefter droppet dem for en anden. Han er så bange for at sende os i byen, fordi han ved hvordan hun opfører sig der inde - selv om han stoler på mig..

Så i ville sige til veninden, at det med byturen ikke dur? Hvad ville i ellers sige til hende?

sådan en har jeg også - syns man helt selv bestemmer hvem man vil være sammen med .. han må jo bare stole på din dømmekraft, og bare fordi din veninde er på en bestemt måde, betyder det jo ikke at du er sådan ..

er det fordi han er nervøs for at du kan finde på det samme i hendes selskab, eller ??

Anmeld

11. maj 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

sådan en har jeg også - syns man helt selv bestemmer hvem man vil være sammen med .. han må jo bare stole på din dømmekraft, og bare fordi din veninde er på en bestemt måde, betyder det jo ikke at du er sådan ..

er det fordi han er nervøs for at du kan finde på det samme i hendes selskab, eller ??

Nej nej jeg kunne aldrig finde på det mindste

Jeg har selv været lidt vild før jeg mødte ham og fik børn, men nu vil jeg gøre alt for min familie og jeg har ikke behov for at gøre så dumme ting..

Anmeld

11. maj 2011

Bshizzle

Chillien skriver:

Hvis du virkelig ikk selv mener du ville komme til at gøre oget dumt på den bytur, synes jeg du skal forklare din mand at sådan hænger det altså sammen.. Du skal ikke blive hjemme fra noget du gerne vil, på grund af noget der MÅSKE kunne ske.. Det er jo ikke sket før, vel?

Lad være at blive sur på ham, bare forklar ham at han kan stole på dig og lad så være at gøre noget dumt..

Sys ærlig talt det er lidt egoistisk af ham at sige sådan, når det er din veninde der opfører sig sådan... Jeg ville ihvertfald ikke straffes på grund af noget nogle andre har gjort..

Fuldstændig enig....!

Anmeld

11. maj 2011

Anonym trådstarter

Corn skriver:

Jeg har en veninde som jeg ikke går i byen med, af lignende årsager.
Så laver vi så mange andre ting istedet. Og manden er rolig.

Og jeg er sammen med dem jeg holder af.

Jeg ser det ikke som en begrænsning. Det er den eneste person han har det sådan med, så det kan jeg sagtens leve med.

Jeg tager på den måde hensyn til både ham, hende og mig

Jeg ville heller ikke have noget imod det hvis jeg så var omgivet af andre veninder, men desværre har jeg kun 5 (tætte) veninder udover.. Men på den anden side behøver jeg heller ikke rende i byen med hende, vi kan lave så meget andet.. Men ja det lyder meget fornuftigt, selv om jeg godt dag det var anderledes

Anmeld

11. maj 2011

qp

Jeeeez hvad er i dog for nogle kvinder???  Din veninde er vel ikke en dårligere veninde fordi hun har været sammen med mange/ knaldet udenom o.l? - Det burde sgu ikke komme imellem jer på venindeplan! En ting er, at du måske ikke er enig i hendes beslutninger men come on, det er jo ikke dig der skal leve hendes liv men hende selv.

Jeg har mange forskellige veninder - nogle af dem har måske i perioder været sammen med lidt forskelligt and so what? Jeg elsker da ikke mine veninder mindre af den grund - derfor hedder det jo veninder?

Hvis min kæreste ikke brød sig om, at jeg tog i byen med en veninde pga hendes ry og fordi de to ikke kunne lide hinanden ville jeg mene, at han på et eller andet plan spillede os ud imod hinanden og det er satme ikke fair - jeg ville ikke finde mig i det .... Og jeg mener iøvrigt ikke, at en kæreste skal blande sig i hvilke veninder man omgås - hvis det er dig han elsker/ har tillid til, ja så bør han også kunne rumme din omgangskreds.

Anmeld

11. maj 2011

Carina:-)

Hendes opførsel smitter jo ikke af på dig.

Jeg synes man skal passe på med at ville styre hinandens venskaber.

Du er jo glad for hende,og det må din kæreste respektere.

Og så må han jo arbejde på hans forhåbentlig ubegrundede bekymring om at I går i byen sammen

Anmeld

11. maj 2011

Chillien

qp skriver:

Jeeeez hvad er i dog for nogle kvinder???  Din veninde er vel ikke en dårligere veninde fordi hun har været sammen med mange/ knaldet udenom o.l? - Det burde sgu ikke komme imellem jer på venindeplan! En ting er, at du måske ikke er enig i hendes beslutninger men come on, det er jo ikke dig der skal leve hendes liv men hende selv.

Jeg har mange forskellige veninder - nogle af dem har måske i perioder været sammen med lidt forskelligt and so what? Jeg elsker da ikke mine veninder mindre af den grund - derfor hedder det jo veninder?

Hvis min kæreste ikke brød sig om, at jeg tog i byen med en veninde pga hendes ry og fordi de to ikke kunne lide hinanden ville jeg mene, at han på et eller andet plan spillede os ud imod hinanden og det er satme ikke fair - jeg ville ikke finde mig i det .... Og jeg mener iøvrigt ikke, at en kæreste skal blande sig i hvilke veninder man omgås - hvis det er dig han elsker/ har tillid til, ja så bør han også kunne rumme din omgangskreds.

Lige præcis.. Ku dårligt være mere enig!

Anmeld

11. maj 2011

Anonym trådstarter

Chillien skriver:

Lige præcis.. Ku dårligt være mere enig!

I har fuldstændig ret, sådan reagerede jeg også da han sagde det, men det er bare nogle gange letter at acceptere det, for så er man fri for at se en mand man holder meget af, være ked af det.. Ikke kun derfor men også fordi jeg selv kender følelsen - selv om den er forkert. Jeg vil aldrig forbyde noget og det gør min mand heller ikke. Men jeg har tilbøgelighed til at aflyse, fordi så tager min mand bare i byen med 2 venner han har, som både tager stoffer og er ligeglad med alt når de drikker. Jeg ved godt han ikke gør alt det, men jeg vil have ondt i maven hele natten, og det vil jeg ikke byde nogle af os.. Men jeg ved hvad i vil svarer og jeg kan godt se det forkerte i vi er sådan Hvorfor skal det være så svært!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.