Hvad ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.444 visninger
22 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

Anonym trådstarter

Ville i synes det var iorden hvis Jeres kæreste/mand sagde han var MEGET ked af, at i tog i byen med en bestemt veninde? Og hvad ville i så gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Kb

Det kommer vel an på hvad det er for en veninde, er hun dårlig selskab?

Anmeld

10. maj 2011

Kofoed.

Hvis han kunne komme med en ordenlig grund, så ville jeg lade værre og håber han ville gøre det samme, hvis det var omvendt.

Anmeld

11. maj 2011

Anonym trådstarter

Det er en veninde jeg har kendt det meste af mit liv, en jeg er tæt knyttet med, derfor er det svært for mig, at han bliver så ked af det, hvis jeg tager med hende i byen.

Men omvendt har hun et meget dårligt rygte iblandt MANGE.. Hun har været sammen med rigtig mange og også utro med mange. Hun er typen der vil gøre meget for opmærksomhed fra andre, selv om hun er i et seriøst forhold. Min mand og hende kan ikke lide hinanden, fordi hun blandt andet har været sammen med flere af hans venner, og derefter droppet dem for en anden. Han er så bange for at sende os i byen, fordi han ved hvordan hun opfører sig der inde - selv om han stoler på mig..

Så i ville sige til veninden, at det med byturen ikke dur? Hvad ville i ellers sige til hende?

Anmeld

11. maj 2011

de-wett

Anonym skriver:

Det er en veninde jeg har kendt det meste af mit liv, en jeg er tæt knyttet med, derfor er det svært for mig, at han bliver så ked af det, hvis jeg tager med hende i byen.

Men omvendt har hun et meget dårligt rygte iblandt MANGE.. Hun har været sammen med rigtig mange og også utro med mange. Hun er typen der vil gøre meget for opmærksomhed fra andre, selv om hun er i et seriøst forhold. Min mand og hende kan ikke lide hinanden, fordi hun blandt andet har været sammen med flere af hans venner, og derefter droppet dem for en anden. Han er så bange for at sende os i byen, fordi han ved hvordan hun opfører sig der inde - selv om han stoler på mig..

Så i ville sige til veninden, at det med byturen ikke dur? Hvad ville i ellers sige til hende?

med den begrundelse syntes jeg det er okay han siger at han ikke vil ha det. Kan fuldt ud forstå han er bange, da der hurtigt kan komme rygter om dig også blandt fulde mennesker hvis du render med en som ligger op til alle.

Jeg ville sige til hende at det med byture med dig og hende uden din kæreste/mand det går bare ikke fordi hun er som hun er. Ja jeg ville sige det rent ud.

Anmeld

11. maj 2011

sophiemy

Kan godt se det fra din mands side - men på den anden side, så har det hun laver jo ikke noget at gøre med din opførsel. Du har jo ikke været utro eller søgt bekræftigelse på en desperat måde. Jeg tror nærmere at jeg selv ville synes det var kedeligt at tage i byen med hende, hvis hun brugte hele aftenen på at søge bekræftigelse fra mænd istedet for at have en sjov aften med mig

Anmeld

11. maj 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Jeg ville ikke sige noget til hende, men til HAM! at de to ikke kan lide hinanden, bør ikke påvirke dit forhold til nogen af dem... De bør være voksne mennesker og kunne skille tingene ad, og siden din mand tilsyneladende ikke magter det, må du hjælpe ham og fortælle hvordan landet ligger... Min mand kunne aldrig finde på at sætte mig sådanne begrænsninger, og det ku jeg omvendt heller ikke... Uagtet min mening om vennen...

Anmeld

11. maj 2011

Anonym trådstarter

Tak for Jeres svar.

Jeg hælder selv til begge sider - derfor jeg spørger Jer til råds.

Jeg vil gerne med hende i byne fordi hun er sjov og spontan, men jeg er jo ikke single længere og jeg kan godt se det fra min mands side. Især fordi jeg selv er som ham - altså han har selv en ven jeg får ondt i maven over, når han spørger efter en bytur eller ligende, så siger han aldrig ja uden jeg skal med..

Det var nok noget andet hvis jeg ikke selv satte begrænsninger for min mand (det gør jeg ikke, men han kender mine følelser og respektere dem.) Men jeg blev bare lidt sur på ham, fordi jeg ikke har så mange venner, og det er mærkeligt for mig, at jeg ikke kan tage med hende i byen længere..

Anmeld

11. maj 2011

Anette&Sophia

Anonym skriver:

så kan jeg godt forstå ham, for så er hun jo dårligt selvskab et eller andet sted.

har selv været i byen med en engang, som var sådan. det vidste jeg bare ikke, men fandt jeg hurtigt ud af. hende var min kæreste heller ikke så glad for at jeg tog i byen med.

Anmeld

11. maj 2011

Chillien

Hvis du virkelig ikk selv mener du ville komme til at gøre oget dumt på den bytur, synes jeg du skal forklare din mand at sådan hænger det altså sammen.. Du skal ikke blive hjemme fra noget du gerne vil, på grund af noget der MÅSKE kunne ske.. Det er jo ikke sket før, vel?

Lad være at blive sur på ham, bare forklar ham at han kan stole på dig og lad så være at gøre noget dumt..

Sys ærlig talt det er lidt egoistisk af ham at sige sådan, når det er din veninde der opfører sig sådan... Jeg ville ihvertfald ikke straffes på grund af noget nogle andre har gjort..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.