Laurits 4 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

businesstigger

Troede jeg havde fået skrevet men det er ikke altid det virker på tlf. Men han er altså bare så lækker ham Laurits.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

DK

Uhh han bliver bare så stor og flot den unge mand!!
Og... WOW!! Jeg bøjer mig i støvet for din -1,5 kg før fødselsvægt!! SEEEEEEEJT!

Hmm... Måske jeg også skulle komme igang med at tænde for den Charlotte B video og få løftet stængerne. Men nuuuuj, jeg giiiider bare ikke! Men hvor er du sej! SEJ med SEJ på!!

Anmeld

17. maj 2011

Mettemus

mettenoah skriver:

Ej hvor er han dog dejli´

Tak tak

Anmeld

17. maj 2011

Mettemus

IAH skriver:

Jeg tror sørme laurits har overhalet Frederiks megavækst! Kurven er fladet noget ud for hans vedkommende.. Men han fylder 4 mdr den 15. Så kommer sp'en jo med hans tal... Jeg kan ikke lade være med at heppe lidt på ham. Godt at høre med vægten. Jeg tror nu ikke slankekur og amning er godt sammen. Jeg tror hellere alm.kost og gode lange ture med barnevognen er en idé, der er holdbar. Dejligt at laurits har så mildt et sindelag.. Nuttet er han jo sandeligKnus

Ja han er slet ikke så lille mere

Nej rigtig sultekur er nok en dårlig idé når vi stadig ammer. Jeg har også kun droppet sukker og fedt i store mængder - alt andet er nok også for urealistisk alligevel.

Anmeld

17. maj 2011

Mettemus

PeruBaby skriver:

Hvor er han en smuksak. Jeg elsker de sugekinder, de er bare SÅ fine.

Jeg mangler stadig 3 kg for at komme ned på førgraviditetsvægten... og vægten har stået stille i de sidste 2 måneder, men jeg er også vildt dårlig til at holde igen med det søde... især om eftermiddagen når mit energibehov er på vej ned Måske skulle vi lave os en lille "tabe-klub", hvor vi holder hinanden lidt op på at spise sundere og lave let motion, som passer sammen med baby og amning. Tror egentlig godt at jeg ville kunne komme af med de overflødelige kilo ved at gøre som du... måske jeg bare skulle tage mig sammen og droppe undskyldningerne

Det kunne da godt være vi skulle lave en "luk munden og let røven"-klub? Har på fornemmelsen at det er der den går galt her

Anmeld

17. maj 2011

Mettemus

piadas skriver:

SNYYYD med de kilo! Jeg skal også bare SÅ meget i gang med at tabe mig igen, men hold op hvor jeg synes, det er svært at tage mig sammen. Der er hele tiden mødregruppe med kage, venindebesøg med rundstykker, fredagsslik med ungerne osv. osv. Der er usunde ting alle vegne, og jeg kan BARE ikke finde ud af at sige nej! 

Jeg havde inden vi tog til Disneyland besluttet mig for at starte imorgen, men lige nu kan jeg slet ikke overskue det pga. jeg kun har sovet fem timer i nat, da vi kørte direkte hjem fra Paris. Jeg håber en god nats søvn hjælper på det og motivationen er vendt tilbage imorgen!

Men hvor er han dejlig, ham Laurits! Det andet billede er helt vildt godt - jeg elsker hans outfit!

Jeg synes også de er så søde de der bukser, men havde desværre helt glemt dem, så de er næsten for små inden vi har fået dem brugt - lidt pinligt

Jeg synes i øvrigt også at folk omkring mig spiser ENDNU mere slik nu end de gjorde før - kan det mon passe?

Anmeld

17. maj 2011

Mettemus

businesstigger skriver:

Troede jeg havde fået skrevet men det er ikke altid det virker på tlf. Men han er altså bare så lækker ham Laurits.

Kender godt det med de der smaaaarte mobiler- men tak tak

Anmeld

17. maj 2011

Mettemus

DK skriver:

Uhh han bliver bare så stor og flot den unge mand!!
Og... WOW!! Jeg bøjer mig i støvet for din -1,5 kg før fødselsvægt!! SEEEEEEEJT!

Hmm... Måske jeg også skulle komme igang med at tænde for den Charlotte B video og få løftet stængerne. Men nuuuuj, jeg giiiider bare ikke! Men hvor er du sej! SEJ med SEJ på!!

Altså nu vil jeg igen minde om at jeg jo som udgangspunkt havde 15 kg for meget, så der er stadig laaaang vej for mig ned i jer andres størrelse Men tak alligevel

Og jeg må nok også indrømme at jeg ikke synes det er spor sjovt - som i overhovedet ikke sjovt at dyrke motion. Jeg forstår ikke dem der gør det bare for morskabens og hyggens skyld! Hvad er der nu i vejen med sofaen, guldkarameller og SATC?????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.