foto på lærred tilbud tid til at bestille julegaverne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
9. december 2008

Susan1978

nogen som har fået et nej ved at bestille nu. ?

jeg kan se på hendes side at hun skriver sidste bestilling inden jul skal ligge inden 5 dec..

men jeg er jo altid håbløst bagud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2008

Noah08

Så har jeg modtaget mine billeder og de er bare rigtig fine det er ligefør jeg ikke nænner at give dem væk

Anmeld

9. december 2008

linemus

Susan1978 skriver:

jeg kan se på hendes side at hun skriver sidste bestilling inden jul skal ligge inden 5 dec..

Hej Susan

Hun fik min bestilling mandag og betalingen mandag aften, og hun skrev, at hun mente godt billederne kunne nå det inden jul, da de bliver sendt med DHL.

Du kan jo også maile hende og spørge. Men du skal nok skynde dig

Anmeld

10. december 2008

twinboys

LotteN skriver:

Så har jeg fået mine billeder. Har lagt et billede af det ind i mit fotoalbum, hvis man skulle være nysgerrig

Jeg har dog ikke været så heldig med min bestilling.
Jeg bestilte 8 af 30x25 og 4 af 41x33 - da jeg lukkede pakken op, var det de 4 store, så var det 6 af 30x25 og 2 af 30x30.

det ene store billede var der nogle hvide pletter på min datters pande og en lille plet med en lille forhøjning ude i siden.

Jeg tog billeder af det og sendte det til hende og skrev de to kvadratiske billeder var lige meget, dem kunne jeg godt leve med(det er bare til julegaver), men var ikke hlet tilfreds med det ene billede...
Må sige servicen er i top, hun meldte tilbage at hun beklagede meget og ville straks få lavet et nyt til mig og næste gang jeg bestilte kunne jeg få et billede til halv pris! - det kalder jeg service..

Så nu bestiller vi lige et billede mere til væggen, da et på vores væg, ser lidt for bart ud - så vi skal fotografere imorgen, da prinsessen ikke er helt på toppen idag!

Ked af athøre men så SUPER at hun gav en SUPER service...

Dejligt...

Glæder mig til at se billederne om lidt...

Majbritt

Anmeld

10. december 2008

twinboys

Susan1978 skriver:

Skynd dig at bestille, måske kan det lige nåes, men lover ikke noget...

Majbritt

Anmeld

10. december 2008

twinboys

Noah08 skriver:

Så har jeg modtaget mine billeder og de er bare rigtig fine det er ligefør jeg ikke nænner at give dem væk

Kender jeg godt, så bestilte også lige nogle flere til os selv...

Majbritt

Anmeld

30. december 2008

twinboys

Så er juletilbudet slut...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.