foto på lærred tilbud tid til at bestille julegaverne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
5. december 2008

A.

twinboys skriver:

Nå for søren...

ja det er noget ............

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2008

xxx

Hej Aga!

Jeg kan heller ikke vi har været ved fotograf, og de billeder kan hun heller ikke bruge, selvom der står noget andet inde på hjemmesiden, så jeg er også træt af det

Tager du med digitalcamera??
For så kan du ændre str. på selve cameraet inde i menuen.

Anmeld

6. december 2008

twinboys

Ja man kan ændre på kameraet...

Jeg er rigtig glade for mine billeder...

Majbritt

Anmeld

6. december 2008

wamse

Så har jeg fået mine billeder, og når de er blevet valideret, så er de at se i min fotoalbum, er bare så tilfreds

Anmeld

6. december 2008

Lykkelig Mor til 2

Jeg har også fået mine bilder hjem!!!Får heller legge dem ud!!!

Anmeld

6. december 2008

twinboys

wamse skriver:

Så har jeg fået mine billeder, og når de er blevet valideret, så er de at se i min fotoalbum, er bare så tilfreds

Super...

Anmeld

6. december 2008

twinboys

Lykkelig Mor til 2 skriver:

Jeg har også fået mine bilder hjem!!!Får heller legge dem ud!!!

Super...

Anmeld

7. december 2008

linemus

Så har jeg lige bestilt julegaver til besserne Håber de når frem inden jul og er spændt på at se resultatet.

- Line

Anmeld

8. december 2008

twinboys

linemus skriver:

Så har jeg lige bestilt julegaver til besserne Håber de når frem inden jul og er spændt på at se resultatet.

- Line

Jo jo de skal nok nå frem... Ja det bliver spændende at se dem...

Majbritt

Anmeld

9. december 2008

LotteN

Så har jeg fået mine billeder. Har lagt et billede af det ind i mit fotoalbum, hvis man skulle være nysgerrig

Jeg har dog ikke været så heldig med min bestilling.
Jeg bestilte 8 af 30x25 og 4 af 41x33 - da jeg lukkede pakken op, var det de 4 store, så var det 6 af 30x25 og 2 af 30x30.

det ene store billede var der nogle hvide pletter på min datters pande og en lille plet med en lille forhøjning ude i siden.

Jeg tog billeder af det og sendte det til hende og skrev de to kvadratiske billeder var lige meget, dem kunne jeg godt leve med(det er bare til julegaver), men var ikke hlet tilfreds med det ene billede...
Må sige servicen er i top, hun meldte tilbage at hun beklagede meget og ville straks få lavet et nyt til mig og næste gang jeg bestilte kunne jeg få et billede til halv pris! - det kalder jeg service..

Så nu bestiller vi lige et billede mere til væggen, da et på vores væg, ser lidt for bart ud - så vi skal fotografere imorgen, da prinsessen ikke er helt på toppen idag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.