foto på lærred tilbud tid til at bestille julegaverne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
11. november 2008

twinboys

LotteN skriver:

Hej Majbritt.

Ved du noget om i hvor god tid bestillingen skal falde?

mvh Lotte

J anormalt tager det 10 dage fra de har fået pengene til du har dine billeder... Og husk mange ønsker at få dem lavet til julegave og er der mange bestillinger, kan det måske knibe med 10dage... Så bestil i god tid...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2008

twinboys

Hun bestræber sig på at kun at tage max 10dage selv om det er jul...

MAjbritt

Anmeld

11. november 2008

LotteN

Super - tak for det hurtige svar.

Jeg må hjem og vise kæresten det gode tilbud, synes simpelthen de er så fede, når billedet går ude på kanten også - anderledes i stedet for et alm. billede, som man altid ser overalt når det drejer sig om protrætter!

Anmeld

11. november 2008

twinboys

LotteN skriver:

Super - tak for det hurtige svar.

Jeg må hjem og vise kæresten det gode tilbud, synes simpelthen de er så fede, når billedet går ude på kanten også - anderledes i stedet for et alm. billede, som man altid ser overalt når det drejer sig om protrætter!

Jamen det var da så lidt... De er også rigtig fede... Så skal du bare have bestilt dem...Majbritt

Anmeld

11. november 2008

twinboys

twinboys skriver:

Jamen det var da så lidt... De er også rigtig fede... Så skal du bare have bestilt dem...Majbritt

Han siger da klart ja... Tror du ikke????
Majbritt

Anmeld

12. november 2008

LotteN

Nej, desværre ikke - så er igang med den helt store overtalelsesevne60.png

Han er desværre til det skal være så "normalt" som det plejer og synes at det ser underligt ud og er bange for at han får nogle billeder med posten han ikke kan lide og så lige har brugt 1000 kr på det... men jeg snakker for min syge moster, så håber den går

Anmeld

12. november 2008

twinboys

LotteN skriver:

Nej, desværre ikke - så er igang med den helt store overtalelsesevne60.png

Han er desværre til det skal være så "normalt" som det plejer og synes at det ser underligt ud og er bange for at han får nogle billeder med posten han ikke kan lide og så lige har brugt 1000 kr på det... men jeg snakker for min syge moster, så håber den går

De er så fede i virkeligheden... Så bare gør det, han bliver positivt overrasket... Thi hi de mænd...

Min mand har ikke set dem, han får dem i julegave...

Majbritt

Anmeld

12. november 2008

LotteN

ej, det er da bare den bedte julegave man kan få60.png

Har lige kigget i dine billeder, hvor er de drenge bare dejlige... og sikke da de ligner hinanden....

Anmeld

12. november 2008

twinboys

LotteN skriver:

ej, det er da bare den bedte julegave man kan få60.png

Har lige kigget i dine billeder, hvor er de drenge bare dejlige... og sikke da de ligner hinanden....

Ja det synes jeg også og kan ikke vente til farmand åbner dem til jul, så vi kan få den hængt op...

Tak for de søde ord om mine drenge...

Ja jeg synes jo bare de er så forskellige og ikke ligner hinanden så meget som andre synes... Men ihhh de er dejlige...

Majbritt

Anmeld

12. november 2008

twinboys

Nu kommer mine foto på lærred snart... Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.