Enlige mødre fra Århus...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2012

lottemik

Kære enlige mødre

Efter søgning på Google popper denne tråd op. Jeg blev så glad, da jeg gerne vil i kontakt med andre enlige mødre i Århus (og omegn).

Jeg er klar over, at tråden blev skrevet for 9 mdr siden - men mit håb (og bøn) er, at der stadig kan være kontakt? Det kan jo være at der er kommet kærester til etc.

Jeg håber for Silvermist og I andre, at der er kommet mere styr på alt omkring økonomien og forhåbentlig samarbejdet.

Jeg har en pige på 7 mdr og faderen og jeg bor ikke sammen. Det giver mange rutcheture følelsesmæssigt at skulle samarbejde.

Grunden til jeg gerne vil have kontakt til andre enlige er både at dele erfaringer, have nogle der forstår ens situation og en, hvor man kan lave ting sammen med - hvor børnene kan deltage.

Jeg vil være glad for, hvis der bliver svaret på denne tråd. Der blev talt om at mødes i Århus - det vil jeg være game på - trods det er så længe siden.

Jeg skal til at flytte til Skåde/Højbjerg.

Venlige tanker Lotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
lottemik skriver:

Kære enlige mødre

Efter søgning på Google popper denne tråd op. Jeg blev så glad, da jeg gerne vil i kontakt med andre enlige mødre i Århus (og omegn).

Jeg er klar over, at tråden blev skrevet for 9 mdr siden - men mit håb (og bøn) er, at der stadig kan være kontakt? Det kan jo være at der er kommet kærester til etc.

Jeg håber for Silvermist og I andre, at der er kommet mere styr på alt omkring økonomien og forhåbentlig samarbejdet.

Jeg har en pige på 7 mdr og faderen og jeg bor ikke sammen. Det giver mange rutcheture følelsesmæssigt at skulle samarbejde.

Grunden til jeg gerne vil have kontakt til andre enlige er både at dele erfaringer, have nogle der forstår ens situation og en, hvor man kan lave ting sammen med - hvor børnene kan deltage.

Jeg vil være glad for, hvis der bliver svaret på denne tråd. Der blev talt om at mødes i Århus - det vil jeg være game på - trods det er så længe siden.

Jeg skal til at flytte til Skåde/Højbjerg.

Venlige tanker Lotte

Hej Lotte. Jeg ved ikke med de andre, men jeg er også enlig mor til et snart tl børn (termin om 4 uger), og da jeg lige er flyttet til området, søger jeg også bekendtskaber. Jeg bor i Hadsten mellem Århus og Randers.

Anmeld

12. januar 2012

lottemik

Kære PT...

Det vil være dejligt med kontakt. Og nej hvor spændende at du snart skal føde. Kunne ikke helt tyde din tekst. Du er meget velkommen til skrive til mig på lottemik@hotmail.com - så kan vi tales ved.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.