Enlige mødre fra Århus...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

minlilleskat

Silvermist skriver:

Nu er jeg snart alene med mine to dejlige piger på snart 4 år og 1½ år. Jeg frygter lidt den kommende tid, alt det praktiske vi skal have på plads og at få stablet en helt ny hverdag op. Mon der er andre enlige mødre fra Århus herinde? Jeg kunne godt bruge nogle at snakke med der står i en lignende situation 

hejsa.

jeg bliver enlig mor ca 19-08-2011, til min søn.

jeg bor i gammel brabrand.

og syntes det er et rigtig godt indlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Silvermist

dejligetider skriver:

hejsa.

jeg bliver enlig mor ca 19-08-2011, til min søn.

jeg bor i gammel brabrand.

og syntes det er et rigtig godt indlæg

Hej og mange tak for dit svar  Jeg sender dig lige en PB 

Anmeld

10. maj 2011

N&J

Silvermist skriver:

Endnu engang tak  Afhænger boligsikringens beløb af huslejen? Jeg har en husleje på ca. 7000,-. Og de ekstra børnepenge gælder de for hvert barn? Jeg har to børn. Og vælger vi den private ordning ang børnepenge fra faderen, skal vi så oplyse kommunen om det?

Boligsikringen afhænger af hustandens indkomst, og så hvor mange børn man har, hvor stor lejligheden er osv. det eneste der kan være, er at de kan nægte boligsikring hvis indkomsten er for lav ift. huslejen, men jeg har dog ikke rigtig hørt om det.. 

Anmeld

10. maj 2011

Silvermist

N&J skriver:

Boligsikringen afhænger af hustandens indkomst, og så hvor mange børn man har, hvor stor lejligheden er osv. det eneste der kan være, er at de kan nægte boligsikring hvis indkomsten er for lav ift. huslejen, men jeg har dog ikke rigtig hørt om det.. 

Mange tak for informationerne. Det var rigtig pænt af dig 

Anmeld

11. maj 2011

N&J

Mange tak for informationerne. Det var rigtig pænt af dig 

selvfølgelig, det kan være svært at stå alene og skulle ordne en masse ting, fordi der skal søges om det ene og det andet.. men det er nu ikke så slemt at være alene, det tager bare tid at vænne sig til.. men vi er her allesammen til at hjælpe hvis du har brug for det, vi har jo alle stået der godt nok med forskellige forudsætninger og af forskellige omstændigheder, men det gør det ikke nemmere.. 

Håber du får hurtigt styr på din hverdag, så du kan begynde at nyde alene-mor livet lidt.. 

Anmeld

12. maj 2011

MorTilGustav

Heysa. Er også alene med min dreng her i Århus (Brabrand)  Det lader da til, at vi er en del, så det kunne være vi skulle arrangere et møde downtown en weekend inden længe?

Anmeld

12. maj 2011

Silvermist

N&J skriver:

selvfølgelig, det kan være svært at stå alene og skulle ordne en masse ting, fordi der skal søges om det ene og det andet.. men det er nu ikke så slemt at være alene, det tager bare tid at vænne sig til.. men vi er her allesammen til at hjælpe hvis du har brug for det, vi har jo alle stået der godt nok med forskellige forudsætninger og af forskellige omstændigheder, men det gør det ikke nemmere.. 

Håber du får hurtigt styr på din hverdag, så du kan begynde at nyde alene-mor livet lidt.. 

Åh tak for dine søde og opmuntrende ord. Jeg skal nok sige til hvis der er noget OG det skal du også gøre 

Anmeld

12. maj 2011

Silvermist

MorTilGustav skriver:

Heysa. Er også alene med min dreng her i Århus (Brabrand)  Det lader da til, at vi er en del, så det kunne være vi skulle arrangere et møde downtown en weekend inden længe?

Ja vi er åbenbart en del stykker enlige mødre. Synes at det lyder som en god idé med noget fælles halløj, hvis alle er med på  Følger lige med...

Anmeld

12. maj 2011

W&M <3

Jeg er klar på noget fælles nede i byen en dag

Kunne være rigtig hyggeligt.

Anmeld

12. maj 2011

Silvermist

W&M <3 skriver:

Jeg er klar på noget fælles nede i byen en dag

Kunne være rigtig hyggeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.