Ide til fars dag gave.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
16. maj 2011

hvinanden

Jeg skal lige forstå det rigtigt, i din priseksempler på din hjemmeside står der 74*52 1 stk 749 2 stk 650 og 3 stk 547.

Betyder det så prisen for alle tre billeder eller 3 billder til denne pris hver?

Er der fars dags rabat på denne str?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

foto på lærred

Mor til prinsessen :-) skriver:

koster det kun 39 kr, for at få lavet en collage?

den til 230 kr, hvor mange billeder kan der være på?

Mvh Tine

Ja det koster kun 39 kr. at få lavet collagen, men den laves kun i forbindelse med at få den overført på lærred. (som i størrelsen 41 x 28 cm er på tilbud til 230 kr. indtil 22. maj) Det vil sige pris i alt 269 kr. (inkl. levering)

Du kan læse lidt mere om collagerne her hvis du ønsker:

http://www.foto-paa-laerred.dk/19844080

Ellers er du meget velkommen til at skrive igen hvis du stadigvæk er i tvivl om noget.

Mvh
Camilla

Anmeld

16. maj 2011

foto på lærred

lounika skriver:

for det første hvornår er det fars dag..

hvad er det man får for 230 er det et bilde på lærde eller er det sådan fler små bilder sat sammen fint?? og hvad med at sende det

Fars dag 2011: Søndag d. 5. juni

De 230 kr. er for et billede på lærred. Altså hvis man har et favorit billede man gerne vil have på lærred lige til at hænge op. Hvis man gerne vil have en collage (med flere små billeder - max 5) så koster det 39 kr. oven i for at få lavet collagen.

Der er fri levering. Den sendes som alm. forsendelse (fra UK) men man kan selvfølgelig få tilsendt som pakke og betale for dette, hvis man ønsker det.

Du kan læse lidt mere her hvis du ønsker:

http://www.foto-paa-laerred.dk/19844074

Ellers er du altid velkommen til at skrive igen så vil jeg fluks svare tilbage.

Anmeld

16. maj 2011

foto på lærred

hvinanden skriver:

Jeg skal lige forstå det rigtigt, i din priseksempler på din hjemmeside står der 74*52 1 stk 749 2 stk 650 og 3 stk 547.

Betyder det så prisen for alle tre billeder eller 3 billder til denne pris hver?

Er der fars dags rabat på denne str?

Hej

Prisen for det store lærred, hvis du vælger at bestille 3 styk, er 547 kr. pr styk. Dvs en besparelse på omkring 200 kr. pr lærred i forhold hvis du bestilte 1 styk i denne størrelse.

Jeg har en del der slår sig sammen med veninder, kollegaer eller lign for at få rabatten på denne størerlse eller mellem størrelsen. Lærrederne skal bare sendes samlet- til én adresse.

Tilbudet her, gælder kun 41 * 28 cm. Dvs der er ikke yderligere tilbud på de store lærreder end de rabatter der er i forvejen.

Spørg endelig igen, hvis du stadigvæk har tvivlsspørgsmål.

Anmeld

16. maj 2011

hvinanden

foto på lærred skriver:

Hej

Prisen for det store lærred, hvis du vælger at bestille 3 styk, er 547 kr. pr styk. Dvs en besparelse på omkring 200 kr. pr lærred i forhold hvis du bestilte 1 styk i denne størrelse.

Jeg har en del der slår sig sammen med veninder, kollegaer eller lign for at få rabatten på denne størerlse eller mellem størrelsen. Lærrederne skal bare sendes samlet- til én adresse.

Tilbudet her, gælder kun 41 * 28 cm. Dvs der er ikke yderligere tilbud på de store lærreder end de rabatter der er i forvejen.

Spørg endelig igen, hvis du stadigvæk har tvivlsspørgsmål.

Overvejer lige.. det ville jo være en perfekt fars dags gave, men kan bedst fortille mig det tore herhjemme, så må lige overveje om pengepungen holder til det denne gang

Tak for hjælpen

Anmeld

17. maj 2011

foto på lærred

Det kan jeg godt forstå. Du skal være velkommen ved lejlighed.

Anmeld

17. maj 2011

Mikkel's mor <3

Fuck og lårt  dum som jeg er så går jeg i seng uden at lukke min mail..
kæresten kommer ind i soveværelset og kigger på mig med våde øjne og siger, "skaat; tror du har glemt at lukke dit mail, jeg har set billedet. men fuck jeg glæder mig til at den kommer, du er så fantastisk.. "
øv øv. til jer andre HUSK AT LUKKE MAILEN..

Anmeld

17. maj 2011

foto på lærred

Jennifer skriver:

Fuck og lårt  dum som jeg er så går jeg i seng uden at lukke min mail..
kæresten kommer ind i soveværelset og kigger på mig med våde øjne og siger, "skaat; tror du har glemt at lukke dit mail, jeg har set billedet. men fuck jeg glæder mig til at den kommer, du er så fantastisk.. "
øv øv. til jer andre HUSK AT LUKKE MAILEN..

Ej surt med ødelagt overraskelse. Men dejligt at han synes at collagen var lige så sød som du synes. Synes det var rigtig skønt af dig at ville overraske ham, og så er det bare typisk han lige fik luret den

Anmeld

18. maj 2011

Lene27

hej... jeg kunne da godt tænke mig at få lavet et til manden hvis det stadig kan nåes...

Anmeld

18. maj 2011

Mikkel's mor <3

foto på lærred skriver:

Ej surt med ødelagt overraskelse. Men dejligt at han synes at collagen var lige så sød som du synes. Synes det var rigtig skønt af dig at ville overraske ham, og så er det bare typisk han lige fik luret den

Ja det er rigtig øv.. men nå så kan han glæde sig til den kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.