Ide til fars dag gave.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
10. maj 2011

mulle7430

foto på lærred skriver:

Mulle: Det kan jeg desværre ikke. Det skal være originale billeder fra dit kamera eller fra din computer.

Billeder fra nettet (f.eks Facebook og lign) kan ikke bruges da de er på "internetstørrelse"

vis jeg sender orginalerne kan du så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

foto på lærred

mulle7430 skriver:

vis jeg sender orginalerne kan du så

Hvis det er de rigtige billeder jeg har set på, så er der en med en fodboldspiller, det vil jeg ikke kunne overføre på lærred (fordi en kendt person i følge retspraksis selv er indehaver af den reklameværdi, der er knyttet til billedet, og anvendelse heraf forudsætter således tilladelse fra den pågældende fodboldspiller).

De sidste par billeder du har, er i meget dårlig kvalitet (slørret)  men hvis du har dem helt skarpe så vil de godt kunne bruges, men ikke hvis de er lige som dem der på på profilen. Men du er altid velkommen til at sende dem til mig på fotolaerred@gmail.com så sender jeg en mail tilbage om billerne kan bruges.  

Anmeld

10. maj 2011

mulle7430

foto på lærred skriver:

Hvis det er de rigtige billeder jeg har set på, så er der en med en fodboldspiller, det vil jeg ikke kunne overføre på lærred (fordi en kendt person i følge retspraksis selv er indehaver af den reklameværdi, der er knyttet til billedet, og anvendelse heraf forudsætter således tilladelse fra den pågældende fodboldspiller).

De sidste par billeder du har, er i meget dårlig kvalitet (slørret)  men hvis du har dem helt skarpe så vil de godt kunne bruges, men ikke hvis de er lige som dem der på på profilen. Men du er altid velkommen til at sende dem til mig på fotolaerred@gmail.com så sender jeg en mail tilbage om billerne kan bruges.  

nå ja glemte helt julie´s billede ikke var som de andre  de andre har jeg taget med mobilen hvor de sidder i glas rammen tror det er derfor men sender dem lige i næste uge( torsdag) hvor jeg overfører penge også for det vil jeg gerne have tror han bliver rigtig glad

Anmeld

10. maj 2011

foto på lærred

mulle7430 skriver:

nå ja glemte helt julie´s billede ikke var som de andre  de andre har jeg taget med mobilen hvor de sidder i glas rammen tror det er derfor men sender dem lige i næste uge( torsdag) hvor jeg overfører penge også for det vil jeg gerne have tror han bliver rigtig glad

ja synes nok jeg kunne lurer de var taget af foto i ramme Hvis du har dem i originale (altså uden hvor der er glasramme på, så er det fint)

Du sender bare når du har tid og mulighed.

Anmeld

10. maj 2011

mulle7430

foto på lærred skriver:

ja synes nok jeg kunne lurer de var taget af foto i ramme Hvis du har dem i originale (altså uden hvor der er glasramme på, så er det fint)

Du sender bare når du har tid og mulighed.

super

Anmeld

11. maj 2011

foto på lærred

Glæder mig til at se billederne, og du er også altid velkommen til at læse mere på Facebook:

http://www.facebook.com/profile.php?id=1804591679

Eller selvfølgelig på hj.siden:

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

12. maj 2011

Mikkel's mor <3

foto på lærred skriver:

Kære Baby.dk piger.

Jeg køre fra 8. maj 2011 og 14 dage frem tilbud på lærreder til fars dag.

Få et lærred til 41 x 28 cm til 230 kr

Eller få lavet en vores meget populære collager (koster 39 kr. at få lavet)

Bestil i god tid da der kan være kø på collage og der er 10 arb. dages levering efter bestilling.

Skriv evt. en mail til forolaerred@gmail.com hvis du har spørgsmål.

Med venlig hilsen

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

spørg lige igen da det snart er farmands fødselsdag
-Kan du bruge billeder fra mobilen ?

Anmeld

12. maj 2011

foto på lærred

Jennifer skriver:

spørg lige igen da det snart er farmands fødselsdag
-Kan du bruge billeder fra mobilen ?

Hej Jeniffer, jeg svarede dig lige efter dit spørgsmål. Sender lige svaret igen hvis du ikke lige så det:

Hvis det er f.eks en Iphone kan de som regel bruges til en collagen i 41 * 28 cm med 5 billeder. Men det kommer selvfølgelig an på kvaliteten. Nogle gange bliver mobil billeder f.eks lidt grynede ved indendørs billeder.

Men du er altid velkommen til at sende dem til min mail, så ser jeg uforpligtende på dem mht kvalitet og opløsning.

De venligste hilsner

Camilla

ps. husk der er ca 10 arbejdsdages levering fra pengene er modtaget (mere hvis du skal bestille i god tid til kæresten)

Anmeld

12. maj 2011

Mikkel's mor <3

foto på lærred skriver:

Hej Jeniffer, jeg svarede dig lige efter dit spørgsmål. Sender lige svaret igen hvis du ikke lige så det:

Hvis det er f.eks en Iphone kan de som regel bruges til en collagen i 41 * 28 cm med 5 billeder. Men det kommer selvfølgelig an på kvaliteten. Nogle gange bliver mobil billeder f.eks lidt grynede ved indendørs billeder.

Men du er altid velkommen til at sende dem til min mail, så ser jeg uforpligtende på dem mht kvalitet og opløsning.

De venligste hilsner

Camilla

ps. husk der er ca 10 arbejdsdages levering fra pengene er modtaget (mere hvis du skal bestille i god tid til kæresten)

så det lige nu men tak for at du gad svare igen
 øv øv det er ikke fra Iphone.. :/ men vil godt prøve at sende et par så kan du lige kigge på det, har nemlig ikke så meget forstan på alt det der..
han har først fødselsdag om en måned

Anmeld

12. maj 2011

foto på lærred

Jennifer skriver:

så det lige nu men tak for at du gad svare igen
 øv øv det er ikke fra Iphone.. :/ men vil godt prøve at sende et par så kan du lige kigge på det, har nemlig ikke så meget forstan på alt det der..
han har først fødselsdag om en måned

Han er skøn Har svaret tilbage på mail.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.