Oscar blev et halvt år den anden dag !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

morethanperfect

Jakob'sMor skriver:

Ej ups sorry må have tænkt på noget andet. Oskar er sød

Hehe tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

VNB

tillykke med ½ års fødselsdagen!!!

Hvor er han dog bare SKØN SKØN SKØN! Sikke en dejlig glad lille dreng  Gud hvor han dog bare er en tro kopi af sin far!

Og ja hvor går tiden bare stærkt!.... Viktor blir også ½ år lige om lidt... før vi ved af det, kører de på knaldert, render i i byen og tømmer køleskabet for rub og stub mens de snakker med en stemme der knækker over hvert andet ord

ej okay ro på.... hihi. men jeg synes bare at det tiden går aaaalt for stærkt med de små!

Anmeld

10. maj 2011

morethanperfect

VNB skriver:

tillykke med ½ års fødselsdagen!!!

Hvor er han dog bare SKØN SKØN SKØN! Sikke en dejlig glad lille dreng  Gud hvor han dog bare er en tro kopi af sin far!

Og ja hvor går tiden bare stærkt!.... Viktor blir også ½ år lige om lidt... før vi ved af det, kører de på knaldert, render i i byen og tømmer køleskabet for rub og stub mens de snakker med en stemme der knækker over hvert andet ord

ej okay ro på.... hihi. men jeg synes bare at det tiden går aaaalt for stærkt med de små!

Hehe taak .. Ja han ligner sin far , men det var værrer da han var helt lille .. Ja du har ret . De vokser fra os . Kan bare ik forstå det et halvt år siden jeg fødte ..  .. Det længe siden lige pludselig . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.