Oscar blev et halvt år den anden dag !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Hvorfor har de så travlt

Heh .. Ja det spørg jeg også mig selv om 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Clisolka

Ååårh han er altså en lille charmetrold Tillykke med det første halve år - så har vi et halvt år, til at lære at lave en lagkage 

Anmeld

9. maj 2011

morethanperfect

BB78 skriver:

Ååårh han er altså en lille charmetrold Tillykke med det første halve år - så har vi et halvt år, til at lære at lave en lagkage 

Hehe tak ..

Heldigvis kan jeg godt lave lagkage ... .. Men det er der slet ikke tid til ... Jeg er på jagt efter min søn kan du se  

Anmeld

9. maj 2011

Clisolka

morethanperfect skriver:

Hehe tak ..

Heldigvis kan jeg godt lave lagkage ... .. Men det er der slet ikke tid til ... Jeg er på jagt efter min søn kan du se  

Haha nej, dét er nu heller ikke så svært  Jeps, der er også fart på herhjemme... Synes lige pludselig der kom meget, bare den sidste uges tid 

Anmeld

9. maj 2011

morethanperfect

BB78 skriver:

Haha nej, dét er nu heller ikke så svært  Jeps, der er også fart på herhjemme... Synes lige pludselig der kom meget, bare den sidste uges tid 

Ja de sidste par uger er der sket meget 

Anmeld

9. maj 2011

K&S

morethanperfect skriver:

Ja . Det gjorde han . Der var engang han var lille bitte . Det han hurtigt vokset fra ! Han er på vej ud af 68 og bruger allerede 74 i noget tøj .. Hvor er det vildt det går såå stærkt !

Det går ellers godt , men søvn er IKKE han bedste ven  Men det går , det skal det jo

I får lige et par billeder med på vejen , også af en dreng der vil kravle  

Tillykke med de 6 måneder

Han er bare SÅ skøn med det røde hår, I love it

Anmeld

9. maj 2011

morethanperfect

K&S skriver:

Tillykke med de 6 måneder

Han er bare SÅ skøn med det røde hår, I love it

Tuuusind tak Det syns jeg jo også selv 

Anmeld

9. maj 2011

Mor til prinsessen :-)

morethanperfect skriver:

Ja . Det gjorde han . Der var engang han var lille bitte . Det han hurtigt vokset fra ! Han er på vej ud af 68 og bruger allerede 74 i noget tøj .. Hvor er det vildt det går såå stærkt !

Det går ellers godt , men søvn er IKKE han bedste ven  Men det går , det skal det jo

I får lige et par billeder med på vejen , også af en dreng der vil kravle  

hvor dejligt :-)..... Ja væres børn følges ad.... det går så hurtigt... og hvor ser han dog bare skønno ud!!!

hmm... vil han kravle...... min datter på snart 6 måneder gider ikke rigtigt ligge på maven.... hun ruller heller ikke  til gengæld sparker hun løs  Glæder mig til hun bliver som Oscar og vil undersøge tingene...... lige nu er det kun mor og far  lår der dur

Anmeld

9. maj 2011

morethanperfect

Mor til prinsessen :-) skriver:

hvor dejligt :-)..... Ja væres børn følges ad.... det går så hurtigt... og hvor ser han dog bare skønno ud!!!

hmm... vil han kravle...... min datter på snart 6 måneder gider ikke rigtigt ligge på maven.... hun ruller heller ikke  til gengæld sparker hun løs  Glæder mig til hun bliver som Oscar og vil undersøge tingene...... lige nu er det kun mor og far  lår der dur

Taaak 

Ja han vil meget gerne kravle .. Men som sagt er han meget fremmelig .. Ja Oscar sparker også helt vildt , især dynen af om natten

Mon ikke det kommer .. 

Der er alligevel mange der har børn på ca 6 mdr. herinde

Anmeld

9. maj 2011

Mor til prinsessen :-)

morethanperfect skriver:

Taaak 

Ja han vil meget gerne kravle .. Men som sagt er han meget fremmelig .. Ja Oscar sparker også helt vildt , især dynen af om natten

Mon ikke det kommer .. 

Der er alligevel mange der har børn på ca 6 mdr. herinde

ja jeg tager det ikke så tungt... jeg fødte en måned for tidligt, så ved ikke om den gør noget ved hendes udvikling.... Men hun er glad og tilfreds så jeg tager tingene som de kommer :-)

hehe okay det har jeg ikke lige lagt mærke til.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.