Oscar blev et halvt år den anden dag !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

morethanperfect

Mor til prinsessen :-) skriver:

ja jeg tager det ikke så tungt... jeg fødte en måned for tidligt, så ved ikke om den gør noget ved hendes udvikling.... Men hun er glad og tilfreds så jeg tager tingene som de kommer :-)

hehe okay det har jeg ikke lige lagt mærke til.....

Ja . Så ville hun jo kun ha været 5 mdr..  Jeg tror det har noget med det at gøre .. Men det skal da nok komme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Mor til prinsessen :-)

morethanperfect skriver:

Ja . Så ville hun jo kun ha været 5 mdr..  Jeg tror det har noget med det at gøre .. Men det skal da nok komme

ja mors lille pige....  Men jeg glæder mig til hun begynder som oscar.... Det er jo helt fantastisk de kan komme lidt omkring selv....

Anmeld

9. maj 2011

morethanperfect

ja mors lille pige....  Men jeg glæder mig til hun begynder som oscar.... Det er jo helt fantastisk de kan komme lidt omkring selv....

Åhh , nyd bare hun gerne vil sidde ved dig .. Oscar gider slet ikke putte osv. mere

Anmeld

9. maj 2011

morethanperfect skriver:

Åhh , nyd bare hun gerne vil sidde ved dig .. Oscar gider slet ikke putte osv. mere

hehe gør jeg ikke lige i øjeblikket... hun blev vacc herforleden og nu sidder hun hos mig hele dagen, og skal putte med mig om natten..... hun har haft en godt sovehjerte, men nu her om dagen sover hun kun 1 time til middag.. så føler jeg er på 24 timer i døgnet....

Anmeld

9. maj 2011

morethanperfect

hehe gør jeg ikke lige i øjeblikket... hun blev vacc herforleden og nu sidder hun hos mig hele dagen, og skal putte med mig om natten..... hun har haft en godt sovehjerte, men nu her om dagen sover hun kun 1 time til middag.. så føler jeg er på 24 timer i døgnet....

Åhh nej  .. Det lyder ikke sjovt .. 
Håber snart hun får det bedre og sover noget mere !  

Anmeld

9. maj 2011

morethanperfect skriver:

Åhh nej  .. Det lyder ikke sjovt .. 
Håber snart hun får det bedre og sover noget mere !  

hehe kunne være dejligt... men kan ikke brokke mig da hun igennem længere tid har sovet 9-12 timer om natten..... så alt dette natteroderri har jeg lukkeligt glemt hehe.... der er jo mange som stadig er oppe om natten med så små børn  
Nu venter jeg bare på datteren sover, også vil jeg også gå i seng....

Anmeld

10. maj 2011

Magsen

dejlige dreng 

iiiiiiiih, hvor er han bare dygtig Naomi gjorde det også næsten her i aftes dog ikke helt op :b iiiiih man bliver så stolt

Anmeld

10. maj 2011

Jakob'sMor

morethanperfect skriver:

Oliver .. Du mener Oscar

Ej ups sorry må have tænkt på noget andet. Oskar er sød

Anmeld

10. maj 2011

morethanperfect

hehe kunne være dejligt... men kan ikke brokke mig da hun igennem længere tid har sovet 9-12 timer om natten..... så alt dette natteroderri har jeg lukkeligt glemt hehe.... der er jo mange som stadig er oppe om natten med så små børn  
Nu venter jeg bare på datteren sover, også vil jeg også gå i seng....

Årh så har du været heldig ..

Oscar vågner også to gange om natten og skal ha mad stadig

Anmeld

10. maj 2011

morethanperfect

Maggieh skriver:

dejlige dreng 

iiiiiiiih, hvor er han bare dygtig Naomi gjorde det også næsten her i aftes dog ikke helt op :b iiiiih man bliver så stolt

Weee , ja man blir helt rørt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.