Babydellen 19+1 (Fantastisk dag :D)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Frøken J.

MedRogn skriver:

Ihh tillykke med den fine mave! Jeg gætter altså på en pige...  Men så er der jo også 50% chance for at det er rigtigt.. 

Tak! Og ja, det er sandt. Fifty-fifty

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Frøken J.

anetteb skriver:

jeg gætter på en dreng

Er spændt på om du har ret!

Anmeld

9. maj 2011

Frøken J.

Maalene skriver:

Stooort tillykke med de 22

Og sikke en fiiiin babyhule altså, den bliver jo større og flottere for hver uge

Min fornemmelse siger mig, at du gemmer på en dreng - slet ikke sikker, men det er mit bud

Glæder mig til at høre, hvad der gemmer sig derinde

Taaaak  

Nu må vi se, om du har ret! Der er vidst mange der gætter dreng

Anmeld

9. maj 2011

Frøken J.

Bavianis skriver:

Dejlig mave - og nyd hver dag! Det er fantastisk med den første graviditet, hvor man bare kan leve sig fuldt ud ind i den lyserøde baby-sky...

Tak skal du have! Og jeg nyder og elsker hvert et sekund. Jeg kommer til at savne det!

Anmeld

9. maj 2011

Anette&Sophia

Secrets skriver:

Er spændt på om du har ret!

det kunne være sjovt hvis jeg havde

Anmeld

9. maj 2011

Kofoed.

Secrets skriver:

Du er alt for flink! Men ansigtet er jo ikke med, så man kan ikke se, at jeg ATTER en gang er ramt af forkølelsessår. Som har bevæget sig fra mundvigen lidt ud mod siden af ansigtet. Ak Baby har bare at være dét værd! Hehe Men tusind tak 

Jeg er spændt på at se, om din fornemmelse er rigtig

Mon ikke baby er det værd? Så du mit ansigt i går??? Det er tude grimt og så er der lige kæmpe pose og ARGH...

Det glæder jeg mig også til

Anmeld

9. maj 2011

Frøken J.

Kofoed33 skriver:

Mon ikke baby er det værd? Så du mit ansigt i går??? Det er tude grimt og så er der lige kæmpe pose og ARGH...

Det glæder jeg mig også til

Ej pjat, du var smuk! Jeg holder fast i, at vi bare ER vores egne værste kritikere. Det er frygteligt, det må vi kvinder holde op med  

Anmeld

10. maj 2011

Kofoed.

Secrets skriver:

Ej pjat, du var smuk! Jeg holder fast i, at vi bare ER vores egne værste kritikere. Det er frygteligt, det må vi kvinder holde op med  

Tror det er svært

Anmeld

10. maj 2011

Madam Blå

Secrets skriver:

Så er jeg 19+1, halvvejs lige om lidt. Har MD scanning om en uge, nemlig på mandag 13.30. Vi håber at få kønnet at vide, hvad tror i det bliver ud fra billederne?

Ellers går det rigtig godt. Jeg får nogle hårde spark iblandt de almindelige blide, og jeg tror blypper trives. Jeg har taget en 5-6 kilo på, og det er ok, men vil dog gerne passe lidt på nu

Og så har jeg fødselsdag i dag Weee. Jeg bliver 22! Jeg mangler stadig at modtage fødselsdagsspark fra blyp, men h*n plejer også primært at være aktiv ud på eftermiddagen/aftenen. Hehe

Ih hvor er den fiiin Den vokser derudaf hva'

Og stort tillykke med dagen i går! Håber du havde en dejlig dag

Anmeld

10. maj 2011

<3

Tillykke med fødselsdagen og håber du får de spark du ønsker dig tidligt på dagen! Hader selv at gå og vente på gaverne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.