Babydellen 19+1 (Fantastisk dag :D)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

smokin

Flot mave - vægten går først amok tilsidst... så vær positiv over de 5 kg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Frøken J.

Zette skriver:

Flot mave - vægten går først amok tilsidst... så vær positiv over de 5 kg

Det er netop derfor jeg gerne ville have taget mindre på nu. Hehe Er tidligere overvægtig og derfor lidt obs Men tak!

Anmeld

9. maj 2011

smokin

Secrets skriver:

Det er netop derfor jeg gerne ville have taget mindre på nu. Hehe Er tidligere overvægtig og derfor lidt obs Men tak!

Jeg er sikker på at du kommer til at se skøn ud 

Anmeld

9. maj 2011

Frøken J.

Zette skriver:

Jeg er sikker på at du kommer til at se skøn ud 

Håber! Og tak!

Anmeld

9. maj 2011

Kofoed.

En mere lækker fødselar skal man lede længe efter Jeg har jo først fødselsdag i august

Jeg er sikker på det er en dreng, ved ikke hvorfor, men igår tænkte jeg bare, secerts venter sig en dreng, såå det er mit bud

Igen tillykke med dagen

Anmeld

9. maj 2011

Københavnermor

Ihh tillykke med den fine mave! Jeg gætter altså på en pige...  Men så er der jo også 50% chance for at det er rigtigt.. 

Anmeld

9. maj 2011

Anette&Sophia

Secrets skriver:

Så er jeg 19+1, halvvejs lige om lidt. Har MD scanning om en uge, nemlig på mandag 13.30. Vi håber at få kønnet at vide, hvad tror i det bliver ud fra billederne?

Ellers går det rigtig godt. Jeg får nogle hårde spark iblandt de almindelige blide, og jeg tror blypper trives. Jeg har taget en 5-6 kilo på, og det er ok, men vil dog gerne passe lidt på nu

Og så har jeg fødselsdag i dag Weee. Jeg bliver 22! Jeg mangler stadig at modtage fødselsdagsspark fra blyp, men h*n plejer også primært at være aktiv ud på eftermiddagen/aftenen. Hehe

jeg gætter på en dreng

Anmeld

9. maj 2011

Maalene

Secrets skriver:

Så er jeg 19+1, halvvejs lige om lidt. Har MD scanning om en uge, nemlig på mandag 13.30. Vi håber at få kønnet at vide, hvad tror i det bliver ud fra billederne?

Ellers går det rigtig godt. Jeg får nogle hårde spark iblandt de almindelige blide, og jeg tror blypper trives. Jeg har taget en 5-6 kilo på, og det er ok, men vil dog gerne passe lidt på nu

Og så har jeg fødselsdag i dag Weee. Jeg bliver 22! Jeg mangler stadig at modtage fødselsdagsspark fra blyp, men h*n plejer også primært at være aktiv ud på eftermiddagen/aftenen. Hehe

Stooort tillykke med de 22

Og sikke en fiiiin babyhule altså, den bliver jo større og flottere for hver uge

Min fornemmelse siger mig, at du gemmer på en dreng - slet ikke sikker, men det er mit bud

Glæder mig til at høre, hvad der gemmer sig derinde

Anmeld

9. maj 2011

Bavianis

Dejlig mave - og nyd hver dag! Det er fantastisk med den første graviditet, hvor man bare kan leve sig fuldt ud ind i den lyserøde baby-sky...

Anmeld

9. maj 2011

Frøken J.

Kofoed33 skriver:

En mere lækker fødselar skal man lede længe efter Jeg har jo først fødselsdag i august

Jeg er sikker på det er en dreng, ved ikke hvorfor, men igår tænkte jeg bare, secerts venter sig en dreng, såå det er mit bud

Igen tillykke med dagen

Du er alt for flink! Men ansigtet er jo ikke med, så man kan ikke se, at jeg ATTER en gang er ramt af forkølelsessår. Som har bevæget sig fra mundvigen lidt ud mod siden af ansigtet. Ak Baby har bare at være dét værd! Hehe Men tusind tak 

Jeg er spændt på at se, om din fornemmelse er rigtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.