Babydellen 19+1 (Fantastisk dag :D)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Frøken J.

Mette. skriver:

Sikke en lækker babyhule - jeg tror der gemmer sig en lille pige, din mave ligner præcis min på det tidspunkt i graviditeten.
Og tilllykke med de 22 år.  Håber du nyder dagen i det dejlige vejr. 

Taaak! Det siger min intuition også, men på den anden side er der bare så mange "tegn" på en dreng, synes jeg. Fx adskillige drømme om små drengebabyer osv Så derfor er jeg ekstra spændt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

NinaNymannMadsen

Secrets skriver:

Håber jeres bebs ligger godt den dag! Og takker igen

mange tak håber jeg også jeres gør.

Anmeld

9. maj 2011

Mette.

Secrets skriver:

Taaak! Det siger min intuition også, men på den anden side er der bare så mange "tegn" på en dreng, synes jeg. Fx adskillige drømme om små drengebabyer osv Så derfor er jeg ekstra spændt!

Det er så svært og i bund og grund tror jeg faktisk ikke rigtigt man kan regne med noget som helst.

Både mig kæreste og jeg var SIKKERE på Emilie var en dreng, men alle i omgangskredsen sagde en pige, og de fik jo så ret. Jeg drømte også vi fik en dreng, men det holdte altså ikke stik her. Om ikke andet bliver det da vildt spændende på mandag, jeg glæder mig til en update!

Anmeld

9. maj 2011

Frøken J.

Mette. skriver:

Det er så svært og i bund og grund tror jeg faktisk ikke rigtigt man kan regne med noget som helst.

Både mig kæreste og jeg var SIKKERE på Emilie var en dreng, men alle i omgangskredsen sagde en pige, og de fik jo så ret. Jeg drømte også vi fik en dreng, men det holdte altså ikke stik her. Om ikke andet bliver det da vildt spændende på mandag, jeg glæder mig til en update!

Jamen det er det! Man kan aldrig vide det, før man rent faktisk får svaret. Jeg vil gerne, ærligt, sige at jeg håber en pige. Self. vil jeg også, hvis jeg får en dreng, blive virkelig lykkelig, men det er bare en pige inde i mit hovede. Det er svært at forklare hvorfor, det er bare det min hjerne har indstillet sig på. Det er også derfor jeg tænker det er en dreng, for det skulle da lige være typisk

Anmeld

9. maj 2011

Mette.

Secrets skriver:

Jamen det er det! Man kan aldrig vide det, før man rent faktisk får svaret. Jeg vil gerne, ærligt, sige at jeg håber en pige. Self. vil jeg også, hvis jeg får en dreng, blive virkelig lykkelig, men det er bare en pige inde i mit hovede. Det er svært at forklare hvorfor, det er bare det min hjerne har indstillet sig på. Det er også derfor jeg tænker det er en dreng, for det skulle da lige være typisk

Ja, jeg kender alt for godt din tanke. I starten ville jeg helst have en dreng, men da vi nærmede os MD, synes jeg helst for en pige, og det blev det jo så også. Men som du siger, ligemeget hvem der kommer ud, er man jo overlykkeligt, for barnet er rask og sundt.

Anmeld

9. maj 2011

Laulund87

Du får også lige et tillykke her, tillykke!!

Du er jo fin som altid! Jeg tror det er en lille dreng

Ved ikke hvorfor, men det tror jeg bare

Anmeld

9. maj 2011

lykkekevin

tillykke med dagen... jeg vil gætte på en lille dreng for du er ikke blevet rat bred det sidder mere lige på maven så mit bud er en lille baby dreng

Anmeld

9. maj 2011

Frøken J.

Mette. skriver:

Ja, jeg kender alt for godt din tanke. I starten ville jeg helst have en dreng, men da vi nærmede os MD, synes jeg helst for en pige, og det blev det jo så også. Men som du siger, ligemeget hvem der kommer ud, er man jo overlykkeligt, for barnet er rask og sundt.

Det var da også heldigt i lige "ombestemte" jer før MD så! Men ja, det er rigtigt

Anmeld

9. maj 2011

Frøken J.

Laulund87 skriver:

Du får også lige et tillykke her, tillykke!!

Du er jo fin som altid! Jeg tror det er en lille dreng

Ved ikke hvorfor, men det tror jeg bare

Taaak søde! Glæder mig til at se,om du har ret

Anmeld

9. maj 2011

Frøken J.

lykkekevin skriver:

tillykke med dagen... jeg vil gætte på en lille dreng for du er ikke blevet rat bred det sidder mere lige på maven så mit bud er en lille baby dreng

Takker! Ja, det er lidt en rund bold. SPændt på at se, om du har ret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.