føler mig fanget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Grynt

Kay skriver:

nu er jeg forvirret... hormon spiral... kan man blive gravid når man har sådan en??

syntes heller ik man skal finde sig i det... men alle de mulighedder jeg har fundet... for ikke at skulle få det sådan, er ikke en mulighed når man gerne vil havde børn... når jeg er på p piller er det slet ikke så slemt...

min læge siger jeg må leve med det imens vi er igang med pb...

ok undskyld. Jeg har nok bare misforstået dig, for jeg forstod det sådan at du har kraftig mens og gerne ville gøre noget ved det nu og at du gerne ville have børn men at det lå lidt ala ud i fremtiden agtig. Så nej, man kan ikke få børn på spiralen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Kay

Grynt/Tina skriver:

ok undskyld. Jeg har nok bare misforstået dig, for jeg forstod det sådan at du har kraftig mens og gerne ville gøre noget ved det nu og at du gerne ville have børn men at det lå lidt ala ud i fremtiden agtig. Så nej, man kan ikke få børn på spiralen  

nej mente også at det ik kune lade sig gøre

ville helst gerne være gravid nu... eller ja helst for et par md. siden  

så lige nu må jeg bare vente... ved heller ik om jeg tør spiral som prevention... da min mor blev gravid med spiral...  

Anmeld

9. maj 2011

Corn

MariaE skriver:

giv det et forsøg med ladycup så, den er god, så skal du bare lige rense den en ekstra gang i forhold ti skrevet. Meget nem og fedt synes jeg.

Jeg havde også den slags problemer tidligere, men nu har jeg Divacup og bruger hverken bind eller tampon...

Anmeld

9. maj 2011

Grynt

Kay skriver:

nej mente også at det ik kune lade sig gøre

ville helst gerne være gravid nu... eller ja helst for et par md. siden  

så lige nu må jeg bare vente... ved heller ik om jeg tør spiral som prevention... da min mor blev gravid med spiral...  

Der vil jo altid være en chance/risiko for graviditet med alt, sådan er det. Og der vil altid være en som har oplevet det "der ikke burde kunne ske". Men det skal da ikke holde dig tilbage for at prøve hormon spiralen eller p-pillerne når den tid kommer  Jeg håber du finder en løsning for nu, som du kan holde ud indtil der ligger et lille foster i maven.

Grynt

Anmeld

9. maj 2011

Kay

Grynt/Tina skriver:

Der vil jo altid være en chance/risiko for graviditet med alt, sådan er det. Og der vil altid være en som har oplevet det "der ikke burde kunne ske". Men det skal da ikke holde dig tilbage for at prøve hormon spiralen eller p-pillerne når den tid kommer  Jeg håber du finder en løsning for nu, som du kan holde ud indtil der ligger et lille foster i maven.

Grynt

når den tid en dag kommer, tror jeg jeg syarter på p piller igen men vil da overveje spiralen

mange tak... håber også gynen kan hjælpe lidt på sagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.