føler mig fanget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.106 visninger
24 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. maj 2011

Kay

ja... så kom det røde stas igen... og som altid i vandfalds agtig tilstand... med mavekramper og det hele...

skulle havde været hjemme hos mine svigerforældre... men det kommer jeg ik... det gør så ondt... har kvalme og bliver svimmel... og værst af alt så tonse bløder jeg... jeg tør ikke engang side i sofaen uden et håndklæde under... hvis jeg nyser eller hoster så ja... get the picture??? er bange for at få hikke!!!

så nu sidder jeg bare her, og kigger ude på det dejlige vejr... og tør ikke engang gå i netto der ligger lige nede om hjørnet... sidste måned blødte jeg igennem undervejs der nede... selvom jeg lige havde skiftet inden jeg tog hjemme fra... total pinligt!!!

ja bare lidt piv her fra mig der føler mig fanget i min lille lejlighed... og i min ikke gravide, men turbo blødene krop

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Ranarupta

Kay skriver:

ja... så kom det røde stas igen... og som altid i vandfalds agtig tilstand... med mavekramper og det hele...

skulle havde været hjemme hos mine svigerforældre... men det kommer jeg ik... det gør så ondt... har kvalme og bliver svimmel... og værst af alt så tonse bløder jeg... jeg tør ikke engang side i sofaen uden et håndklæde under... hvis jeg nyser eller hoster så ja... get the picture??? er bange for at få hikke!!!

så nu sidder jeg bare her, og kigger ude på det dejlige vejr... og tør ikke engang gå i netto der ligger lige nede om hjørnet... sidste måned blødte jeg igennem undervejs der nede... selvom jeg lige havde skiftet inden jeg tog hjemme fra... total pinligt!!!

ja bare lidt piv her fra mig der føler mig fanget i min lille lejlighed... og i min ikke gravide, men turbo blødene krop

Gud, det lyder da helt vildt!

Har du snakket med din læge? 

Anmeld

9. maj 2011

samantha1986

Kay skriver:

Jeg er ekstremt bange for selv at bløde igennem så jeg har altid både en ob i og så bind på.. Men dit er da helt ekstremt. Vil også sige du skulle snakke med din læge.

Anmeld

9. maj 2011

Kay

Ranarupta skriver:

Gud, det lyder da helt vildt!

Har du snakket med din læge? 

jeps har snakket med hende... det er tildels fordi jeg har pco... og tildels fordi at det bare er "normalt" for kvinder i min familie at bløde meget... har altid haft det sådan... men det er nemmere da jeg var på p piler... der bløder jeg ik så slemt igen... er også nød til at tage jern tilskud når jeg bløder

Anmeld

9. maj 2011

Muffinmus

giv det et forsøg med ladycup så, den er god, så skal du bare lige rense den en ekstra gang i forhold ti skrevet. Meget nem og fedt synes jeg.

Anmeld

9. maj 2011

Ranarupta

Kay skriver:

jeps har snakket med hende... det er tildels fordi jeg har pco... og tildels fordi at det bare er "normalt" for kvinder i min familie at bløde meget... har altid haft det sådan... men det er nemmere da jeg var på p piler... der bløder jeg ik så slemt igen... er også nød til at tage jern tilskud når jeg bløder

Puh, det lyder godt nok hårdt!

Anmeld

9. maj 2011

Kay

samantha1986 skriver:

Jeg er ekstremt bange for selv at bløde igennem så jeg har altid både en ob i og så bind på.. Men dit er da helt ekstremt. Vil også sige du skulle snakke med din læge.

ville også gerne kunne gøre det... men... jeg kan ikke tåle hverken ob eller tampon... bliver ekstremt dårlig efter et par min... og er også besvimet en gang, fordi jeg tænkte at min krop bare skulle vende sig til det... det var efter 10 min.

der boede jeg heldigvis stadig hjemme og min mor var hjemme...

Anmeld

9. maj 2011

Kay

MariaE skriver:

giv det et forsøg med ladycup så, den er god, så skal du bare lige rense den en ekstra gang i forhold ti skrevet. Meget nem og fedt synes jeg.

hvad er det??? lydder spændene

Anmeld

9. maj 2011

Muffinmus

google den, det er en slags prop som man bruger og så lige renser et par gange i døgnet, holder mig tør og så kan man gå i alt det undertøj man vil eller bade osv uden at der er en chance for at folk ved det. rigtigt smart synes jeg.

Men hvis du har det svært med tamponen...men det er dog psykisk, for den gør jo intet ved dig på få min, men ladycuppen r af gummi og jeg kan slet ike mærke den fordi det er blødt gummi. Tog mig lige 2-3 forsøg at lære det, men nu tager det jo kun 2 sek.

Anmeld

9. maj 2011

samantha1986

Kay skriver:

ville også gerne kunne gøre det... men... jeg kan ikke tåle hverken ob eller tampon... bliver ekstremt dårlig efter et par min... og er også besvimet en gang, fordi jeg tænkte at min krop bare skulle vende sig til det... det var efter 10 min.

der boede jeg heldigvis stadig hjemme og min mor var hjemme...

Hold da op det var da vildt nok.. Øv hvor er det bare træls for dig :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.