føler mig fanget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

SussieThyssen

Kay skriver:

ja... så kom det røde stas igen... og som altid i vandfalds agtig tilstand... med mavekramper og det hele...

skulle havde været hjemme hos mine svigerforældre... men det kommer jeg ik... det gør så ondt... har kvalme og bliver svimmel... og værst af alt så tonse bløder jeg... jeg tør ikke engang side i sofaen uden et håndklæde under... hvis jeg nyser eller hoster så ja... get the picture??? er bange for at få hikke!!!

så nu sidder jeg bare her, og kigger ude på det dejlige vejr... og tør ikke engang gå i netto der ligger lige nede om hjørnet... sidste måned blødte jeg igennem undervejs der nede... selvom jeg lige havde skiftet inden jeg tog hjemme fra... total pinligt!!!

ja bare lidt piv her fra mig der føler mig fanget i min lille lejlighed... og i min ikke gravide, men turbo blødene krop

Bruger du nogle ordentlige bind?? 
Her tænker jeg fx på Tena bind..det er ellers noget der suger.

Men vil da sige, at det lyder helt vildt det der.
Hvad mener lægen om det??
Jeg bløder også som et vandfald i et par døgn, men dog ikke mere end jeg kan klare det så nogenlunde med Tena bind.
Men helt undgå at jeg bløder igennem en gang eller to i begyndelsen, kan jeg ikke.

Er det noget der er kommet med tiden, elelr har det altid været sådan?

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Kay

SussieThyssen skriver:

Bruger du nogle ordentlige bind?? 
Her tænker jeg fx på Tena bind..det er ellers noget der suger.

Men vil da sige, at det lyder helt vildt det der.
Hvad mener lægen om det??
Jeg bløder også som et vandfald i et par døgn, men dog ikke mere end jeg kan klare det så nogenlunde med Tena bind.
Men helt undgå at jeg bløder igennem en gang eller to i begyndelsen, kan jeg ikke.

Er det noget der er kommet med tiden, elelr har det altid været sådan?

Kærligst
Sussie

bruger de stærkeste super strong... ja har prøvet alt med sugeevne... og det sker igen og igen... fylder dem på ingen tid...

lægen siger at der ik er noget at gøre før efter jeg har fået de børn jeg skal havde... derefter kan jeg få brændt mine slimhænder... eller helt skåret dem væk...

det har altid været sådan... lige siden første gang... derfor fik jeg også ret hurtigt p piller... der hjalp på det... men nu når jeg ik spiser dem mere... er det tilbage igen

Anmeld

9. maj 2011

Kay

MariaE skriver:

google den, det er en slags prop som man bruger og så lige renser et par gange i døgnet, holder mig tør og så kan man gå i alt det undertøj man vil eller bade osv uden at der er en chance for at folk ved det. rigtigt smart synes jeg.

Men hvis du har det svært med tamponen...men det er dog psykisk, for den gør jo intet ved dig på få min, men ladycuppen r af gummi og jeg kan slet ike mærke den fordi det er blødt gummi. Tog mig lige 2-3 forsøg at lære det, men nu tager det jo kun 2 sek.

prøver jeg lige at kigge på

Anmeld

9. maj 2011

SussieThyssen

Kay skriver:

bruger de stærkeste super strong... ja har prøvet alt med sugeevne... og det sker igen og igen... fylder dem på ingen tid...

lægen siger at der ik er noget at gøre før efter jeg har fået de børn jeg skal havde... derefter kan jeg få brændt mine slimhænder... eller helt skåret dem væk...

det har altid været sådan... lige siden første gang... derfor fik jeg også ret hurtigt p piller... der hjalp på det... men nu når jeg ik spiser dem mere... er det tilbage igen

Eiii hvor må det bare være træls...men...har du snakket med gynækolog og ikke kun din læge?

Jeg tænker her, at nogle kvinder har virkeligt fordel af en kraftig udskrabning...jeg skal selvfølgelig ikke kunne sige det, men jeg ved da, at for en del hjælper det faktisk.

Jeg kan huske, at min faster havde det som du, og oven i det, fik hun altid migræneanfald, så 1 uge om måneden lå hun for nedrulede gardiner og var totalt lig.

Anmeld

9. maj 2011

Kay

SussieThyssen skriver:

Eiii hvor må det bare være træls...men...har du snakket med gynækolog og ikke kun din læge?

Jeg tænker her, at nogle kvinder har virkeligt fordel af en kraftig udskrabning...jeg skal selvfølgelig ikke kunne sige det, men jeg ved da, at for en del hjælper det faktisk.

Jeg kan huske, at min faster havde det som du, og oven i det, fik hun altid migræneanfald, så 1 uge om måneden lå hun for nedrulede gardiner og var totalt lig.

det har jeg egenlig ik nej... men skal til gyn i næste måned... så det kunne være jeg skulle snakke med hende om det... er næsten villig til at prøve alt

Anmeld

9. maj 2011

SussieThyssen

Kay skriver:

det har jeg egenlig ik nej... men skal til gyn i næste måned... så det kunne være jeg skulle snakke med hende om det... er næsten villig til at prøve alt

Det kan jeg da godt forstå.
Held og lykke med det.

Anmeld

9. maj 2011

Kay

SussieThyssen skriver:

Det kan jeg da godt forstå.
Held og lykke med det.

mange tak... og når man nu ik kan meget andet end at side her... hjælper det jo altid at havde bab.dk

Anmeld

9. maj 2011

SussieThyssen

Kay skriver:

mange tak... og når man nu ik kan meget andet end at side her... hjælper det jo altid at havde bab.dk

Så absolut

Anmeld

9. maj 2011

Grynt

Har du overvejet en hormon spiral? Jeg har netop fået lagt sådan en da jeg også har meget kraftige blødninger. Men ellers ville en skrab måske være godt for dig, som Sussie forslår?

Desuden så syntes jeg egentlig ikke man skal finde sig i at have det så dårligt når man har sin mens......måske for 50 år siden, men ikke idag  Godt du har en tid hos gyn.

Grynt 

Anmeld

9. maj 2011

Kay

Grynt/Tina skriver:

Har du overvejet en hormon spiral? Jeg har netop fået lagt sådan en da jeg også har meget kraftige blødninger. Men ellers ville en skrab måske være godt for dig, som Sussie forslår?

Desuden så syntes jeg egentlig ikke man skal finde sig i at have det så dårligt når man har sin mens......måske for 50 år siden, men ikke idag  Godt du har en tid hos gyn.

Grynt 

nu er jeg forvirret... hormon spiral... kan man blive gravid når man har sådan en??

syntes heller ik man skal finde sig i det... men alle de mulighedder jeg har fundet... for ikke at skulle få det sådan, er ikke en mulighed når man gerne vil havde børn... når jeg er på p piller er det slet ikke så slemt...

min læge siger jeg må leve med det imens vi er igang med pb...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.