ÆL fatter min hjerne ikke helt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

smlmea

Det har jeg både fra min egen læge,og min fertiliteslæge,men du kan også læse det i lægehåndbogen på nettet,faktisk står der at det tager 75 dage + 14 dages modning.

At man skal være afholdende inden en sædanalyse,er fordi man på forhånd ikke kender kvaliteten af sæden,så man får det mest optimale billede,efter 2-3 dages afholdenhed.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

modesty

smlmea skriver:

Det har jeg både fra min egen læge,og min fertiliteslæge,men du kan også læse det i lægehåndbogen på nettet,faktisk står der at det tager 75 dage + 14 dages modning.

At man skal være afholdende inden en sædanalyse,er fordi man på forhånd ikke kender kvaliteten af sæden,så man får det mest optimale billede,efter 2-3 dages afholdenhed.

Okay, interessant. Men hvordan kan det være at man får det mest optimale billede efter 2-3 dages afholdenhed hvis det ikke gør nogen forskel i antallet af "gode" sædceller hvor længe man er afholdende?

Anmeld

10. maj 2011

liwsmor

AlexandraR skriver:

Du kan bruge den her hjemmeside for at se hvornår det bedst at hygge. Håber det hjalp lidt   http://www.elefantino.dk/index.php?option=com_womancalendar&action=render&josDate=2011-04-11&josMP=28&josML=6

god sjov hjemmeside

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.