sidder her og er .. forvirret, kan du hjælpe ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Ranarupta

Emilie2010 skriver:

Ihh det lyder jo vildt godt!!!!! sådan en dp vil jeg have...

Ja, ikke. 
Og jeg var selv meget tvivlende forinden.

Jeg er SÅ glad for, at vi valgte som vi gjorde  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

baby012

Heidisbebs skriver:

Så siger det jo sig selv, så må du vælge vuggestue, når du ikke stoler på dagplejen..................................

Anmeld

9. maj 2011

Majbriteriksen

Jeg kan kun se en stor fordel for vuggestuen og det er hvis der er sygdom blandt pædagogerne så er det stadig samme sted barnet bliver afleveret. Lige nu har vi vores yngste ved en ny dagplejer. Vores faste er langtidssyg og gæstedagplejen er syg. Derudover kunne de 2 andre han kender ikke tage ham.

Men har aldrig været i en vuggestue og kender ikke deres retningslinier. Men der er lige så mange på job til hver barn, som ved dagplejen.

Til gengæld kan jeg kun sige at vi har været MEGET glade for dagplejerne til begge børn. De har alle virket til at være glade for at se dem om morgenen og er gode til at se de forskellige behov.

Jeg kan godt lide at det er hjemligt for ungerne, og ikke så instititionagtigt.

PS: vores gamle dagplejer passede vores søn da vi holdte rund fødselsdag for min kæreste, det var fra lørdag til søndag. Og da han kom hjem havde de været på marked og han havde fået nyt tøj. Da vi skulle have vores yngste, ville hun gerne stå til rådighed om natten, hvis vi ikke havde pasning (vi kunne bare ringe, så kom hun) Hun stod i døren om morgenen og tog imod ham med sådan en kærlighed at vi kunne få tåre i øjnene.

Jeg ville altid vælge dagplejen trods evt. gæstedagplejer-de er jo også nogle skønne dagplejere.

Anmeld

9. maj 2011

Nessie

Emilie2010 skriver:

hej med dig

hvad var det som gjorde du bæev mere tryg ved vs ?

Vi kan godt lide at de er uddannede pædagoger i vuggestuen, og der er flere til at tage sig af børnene. Samt at der ikke skal flyttes rundt og mødes andre børn og voksne ved sygdom.

Det skal siges at vi er RIGTIG glade for vuggestuen, og vores søn er glad for at være der, mere end han var i dagplejen

Anmeld

9. maj 2011

lukasmor

morethanperfect skriver:

Heheh ..

Jeg ville klart vælge dagplejen .. Syns der er mere styr på tingene og børnene blir bedre holdt øje med

Ja, det samme her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.