sidder her og er .. forvirret, kan du hjælpe ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.060 visninger
24 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

Mor1012

Min datter er 6 mdr, skal begynde i dp eller vuggestue om 6 mdr.

Meeeen jeg aner ikke om det skal være vuggestue eller dp.. jeg var nede og se vuggestuen i fredags, 12 børn og 3 voksne, man skal selv ha mad med, stor legeplads og et udendørs rum med barnevogne og krypper. fik et godt indtryg... men hva skal man vælge ? jeg stoler ikke på dp mødre, er bange for jeg får en som bare lde børn være alene eller lader dem græde mv... en som ikke gør som emilie er vand til hjemmefra.. der er jo ingen til at holde øje med dp moren :/

undsyld kan du hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Heidisbebs

Så siger det jo sig selv, så må du vælge vuggestue, når du ikke stoler på dagplejen..................................

Anmeld

9. maj 2011

Ciss

Hvis du føler dig mest tryg ved at vælge vuggestue, så synes jeg, du skal gøre det! Begge vore har gået i vuggestue og både vi voksne og børnene er meget glade for det.

Der findes både gode og dårlige vuggestuer og dagplejemødre, så hvis du har set stedet og har fået et godt indtryk, så synes jeg, det lyder som en god ide at søge der.

Lykke til!

Anmeld

9. maj 2011

morethanperfect

Heidisbebs skriver:

Så siger det jo sig selv, så må du vælge vuggestue, når du ikke stoler på dagplejen..................................

Heheh ..

Jeg ville klart vælge dagplejen .. Syns der er mere styr på tingene og børnene blir bedre holdt øje med

Anmeld

9. maj 2011

DLM

tror ikke selv man kan vælge. Det kan man ikke her oppe, der er det kommunen der bestemmer hvor der er plads. jeg søgte 3 vuggestuer alle som første priotet, men fik tildelt en dp plads. Som jeg så er super glad for, min søns dagplejemor er så super sød og kærlig og har et godt tag om børnene. Du skal naturlig vis på besøg og se hvordan deres hverdag er inden du siger ja til noget. Som dagplejer her skal man også være uddannet til det. og de får besøg fra kommunen som kommer uanmeldt så det bliver holdt godt øje.

Anmeld

9. maj 2011

anmaj

når du har de følelser om dp synes jeg bestemt det skal fravælges.. jeg har min søn i vuggestue (arbejder også selv i en vuggestue) og det har jeg ikke fortrudt.. han lærer at omgår flere ad gangen og så er man fri for alt det med gæstedp når den normale er syg eller på ferie..

baseret på dine følelser, så vælg vuggestue.

Anmeld

9. maj 2011

Ranarupta

Emilie2010 skriver:

Min datter er 6 mdr, skal begynde i dp eller vuggestue om 6 mdr.

Meeeen jeg aner ikke om det skal være vuggestue eller dp.. jeg var nede og se vuggestuen i fredags, 12 børn og 3 voksne, man skal selv ha mad med, stor legeplads og et udendørs rum med barnevogne og krypper. fik et godt indtryg... men hva skal man vælge ? jeg stoler ikke på dp mødre, er bange for jeg får en som bare lde børn være alene eller lader dem græde mv... en som ikke gør som emilie er vand til hjemmefra.. der er jo ingen til at holde øje med dp moren :/

undsyld kan du hjælpe

Skægt med forskellige opfattelser

Vi har en dp-mor, som er fantastisk! Hun passer virkelig på børnene og det er tydeligt, at hun holder utroligt meget af "sine" børn.
Og jo, der bliver holdt øje med dp'en. Der er en fra pladsanvisningen, der laver tjek og er med til samtale osv.

Vi har været trygge hele vejen igennem. 

Anmeld

9. maj 2011

Ranarupta

morethanperfect skriver:

Heheh ..

Jeg ville klart vælge dagplejen .. Syns der er mere styr på tingene og børnene blir bedre holdt øje med

Anmeld

9. maj 2011

Mor1012

ok men er virkelig i tvivl

Anmeld

9. maj 2011

Mira0911

morethanperfect skriver:

Heheh ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.