Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tina2 skriver: I lige måde! Har virkelig også savnet jer og savnet at deltage i debatten herinde
I lige måde! Har virkelig også savnet jer og savnet at deltage i debatten herinde
Så er det godt du er tilbage
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinboys skriver: Så er det godt du er tilbage
Jeps Kan jo slet ikke følge med i hvem der er gravide osv
Jamen hej Tina , som skrevet på fb, fantastiske billeder . Kan også godt lide at se at I nyder naturen .
altså hvor er det bare nogen skønne unger du har, og ja hvor er det vildt tiden går så hurtig, vores smilla er næsten 7 mdr nu og filucca skal starte i børnehave, slet ikke til at forstå.
jeg må altså lige spørge hvor den dragt tamica har på hvor er den fra??
knus her fra
HelleBelle skriver: Jamen hej Tina , som skrevet på fb, fantastiske billeder . Kan også godt lide at se at I nyder naturen .
Hej Helle, ja vi var jo også i Hammer Bakker for 14 dage siden, og man kan jo tydeligt se hvor meget grønnere det er blevet
Skal vist ha' lavet nogle forstørrelser, og mine forældre har også spurgt efter nye billeder så de kan jo få af de her
Filucca&Smilla skriver: altså hvor er det bare nogen skønne unger du har, og ja hvor er det vildt tiden går så hurtig, vores smilla er næsten 7 mdr nu og filucca skal starte i børnehave, slet ikke til at forstå. jeg må altså lige spørge hvor den dragt tamica har på hvor er den fra?? knus her fra
Ja, det går SÅ stærkt, slet ikkew til at følge med
Dragten er fra Duns of Sweeden
Tina2 skriver: Ja, det går SÅ stærkt, slet ikkew til at følge med Dragten er fra Duns of Sweeden
den er bare så fin tak skal du ha
Filucca&Smilla skriver: den er bare så fin tak skal du ha
Selv tak, ja de har altså mange fine prints
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128