Alt for længe siden....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.940 visninger
27 svar
0 synes godt om
8. maj 2011

Tina2

Det er ved at være for længe siden jeg har været aktiv herinde..... Har kigget lidt med, men har ikke lige fået skrevet

Synes der er rigtig meget at se til med tre børn og Milas, som bli'r 4 år om en måned trækker virkelig tænder ud pt!!! Pyha, han er på fra morgen til aften!!! Gør alt hvad han kan for at irritere sin storesøster og hører ikke efter hvad vi siger, selvom vi er meget konsekvente overfor ham.... Jeg HÅBER det meget snart bli'r bedre, for det er godt nok hårdt lige nu.......

Filuca elsker skolen, er langt foran og GLÆDER sig til mange flere udfordringer i 1. klasse..... Hun har lige tabt sin 7. tand

Tamica er blevet 8 mdr!  Hvor dælen bli'r tiden dog af!!? Hun er sååå nem og dejlig! Det er en fornøjelse at gå hjemme på barsel med hende

Vi har været en tur i skoven idag, og fik taget nogle billeder, så jeg spammer lige

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Aves.

Tina2 skriver:

Det er ved at være for længe siden jeg har været aktiv herinde..... Har kigget lidt med, men har ikke lige fået skrevet

Synes der er rigtig meget at se til med tre børn og Milas, som bli'r 4 år om en måned trækker virkelig tænder ud pt!!! Pyha, han er på fra morgen til aften!!! Gør alt hvad han kan for at irritere sin storesøster og hører ikke efter hvad vi siger, selvom vi er meget konsekvente overfor ham.... Jeg HÅBER det meget snart bli'r bedre, for det er godt nok hårdt lige nu.......

Filuca elsker skolen, er langt foran og GLÆDER sig til mange flere udfordringer i 1. klasse..... Hun har lige tabt sin 7. tand

Tamica er blevet 8 mdr!  Hvor dælen bli'r tiden dog af!!? Hun er sååå nem og dejlig! Det er en fornøjelse at gå hjemme på barsel med hende

Vi har været en tur i skoven idag, og fik taget nogle billeder, så jeg spammer lige

Du er SÅ savnet herinde...godt du er på fb... og hvor har du altså bare den skønneste familie og de smukkeste børn...som taget ud af "den lykkelige danske kernefamilie" de der billeder...

Anmeld

8. maj 2011

Nessie

Sikke nogle skønne unger (og forældre) på skønne sommer billeder

Anmeld

8. maj 2011

Caroline86

8. maj 2011

Tina2

Eva. skriver:

Du er SÅ savnet herinde...godt du er på fb... og hvor har du altså bare den skønneste familie og de smukkeste børn...som taget ud af "den lykkelige danske kernefamilie" de der billeder...

Ja, nu vil jeg også prøve at være lidt mere aktiv herinde, synes virkelig bare der har været SÅ meget den sidste tid.... Så har ikke siddet ved computeren så længe af gangen....

Tak for de søde ord, søde Eva

Anmeld

8. maj 2011

Tina2

Tina2 skriver:

Ja, nu vil jeg også prøve at være lidt mere aktiv herinde, synes virkelig bare der har været SÅ meget den sidste tid.... Så har ikke siddet ved computeren så længe af gangen....

Er nu også rigtig glad for jeg har en del af jer på FB! Men nu vil jeg altså være mere aktiv herinde igen

Anmeld

8. maj 2011

Aves.

Tina2 skriver:

Nej, det er dælme da også et fuldtidsjob med tre børn hvoraf den ene er så lille og den mellemste en dreng i sin bedste og mest friske alder..

Velbekomme, smukke...

Anmeld

8. maj 2011

heaven

EJJJJJJJJJJ, hvor skønne skønne billeder de udstråler da om noget kærlighed  ømhed, forelskelse og overskud

Knuz Jannie - og velkommen tilbage

Anmeld

8. maj 2011

Mi

Skønne skønne billeder

Der er meget at se til med tre unger, har selv tre krudtugler

www.stjerneleg.dk

Anmeld

8. maj 2011

Tina2

Eva. skriver:

Nej, det er dælme da også et fuldtidsjob med tre børn hvoraf den ene er så lille og den mellemste en dreng i sin bedste og mest friske alder..

Velbekomme, smukke...

Åh ja, ham Milas...... Han er jo den mest fantastiske dreng, men han har en mission lige pt: BALLADE!!!! Og han hører overhovedet ikke efter hvad man siger og er riiiiigtig irriterende overfor Filuca! Så de skændes så jeg får flip ind imellem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.