Alt for længe siden....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

Aves.

Tina2 skriver:

Åh ja, ham Milas...... Han er jo den mest fantastiske dreng, men han har en mission lige pt: BALLADE!!!! Og han hører overhovedet ikke efter hvad man siger og er riiiiigtig irriterende overfor Filuca! Så de skændes så jeg får flip ind imellem!

Kender det...sådan var pg kan min Bertram stadig være...ved ikke hvad det er med de mellembørn...de er så charmerende, men for pokker da....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Tina2

heaven skriver:

EJJJJJJJJJJ, hvor skønne skønne billeder de udstråler da om noget kærlighed  ømhed, forelskelse og overskud

Knuz Jannie - og velkommen tilbage

Tak skal du ha'  Jeg går jo hjemme på den allersidste barsel, og jeg suuuuuuger det i mig, og jeg synes bare det er så skønt med den lille lækkerlapz af en trunte

Anmeld

8. maj 2011

Tina2

Mi skriver:

Skønne skønne billeder

Der er meget at se til med tre unger, har selv tre krudtugler

www.stjerneleg.dk

Tak skal du ha', ja man keder sig ikke med tre troldeunger

Anmeld

8. maj 2011

twinboys

Dejligt at se dig igen,... Har tænkt på dig... og stadig lige lækre unger du har

Anmeld

8. maj 2011

Tina2

Eva. skriver:

Kender det...sådan var pg kan min Bertram stadig være...ved ikke hvad det er med de mellembørn...de er så charmerende, men for pokker da....

Ja, ind imellem kommer den der: "Jeg GIDER ikke være storebror, jeg gider kun være lillebror"!!! Så skal han lige krammes og nusses lidt ekstra

Anmeld

8. maj 2011

Tina2

twinboys skriver:

Dejligt at se dig igen,... Har tænkt på dig... og stadig lige lækre unger du har

I lige måde! Har virkelig også savnet jer og savnet at deltage i debatten herinde

Anmeld

8. maj 2011

Musen5

Tina2 skriver:

Det er ved at være for længe siden jeg har været aktiv herinde..... Har kigget lidt med, men har ikke lige fået skrevet

Synes der er rigtig meget at se til med tre børn og Milas, som bli'r 4 år om en måned trækker virkelig tænder ud pt!!! Pyha, han er på fra morgen til aften!!! Gør alt hvad han kan for at irritere sin storesøster og hører ikke efter hvad vi siger, selvom vi er meget konsekvente overfor ham.... Jeg HÅBER det meget snart bli'r bedre, for det er godt nok hårdt lige nu.......

Filuca elsker skolen, er langt foran og GLÆDER sig til mange flere udfordringer i 1. klasse..... Hun har lige tabt sin 7. tand

Tamica er blevet 8 mdr!  Hvor dælen bli'r tiden dog af!!? Hun er sååå nem og dejlig! Det er en fornøjelse at gå hjemme på barsel med hende

Vi har været en tur i skoven idag, og fik taget nogle billeder, så jeg spammer lige

Neeeeeeeeeeeej hvor er jeg glad for at det ikke kun er mig der har en umuligus af en 4 årig. Min mellemste bliver 4 her d 14/5 og han er fuldkommen på samme måde...

Håber det kun er en fase de skal i gennem... Jeg føler med jer og håber det er noget de har overstået dagen efter deres 4 års fødselsdag.

/Mette 29+0

Anmeld

8. maj 2011

Tina2

Musen5 skriver:

Neeeeeeeeeeeej hvor er jeg glad for at det ikke kun er mig der har en umuligus af en 4 årig. Min mellemste bliver 4 her d 14/5 og han er fuldkommen på samme måde...

Håber det kun er en fase de skal i gennem... Jeg føler med jer og håber det er noget de har overstået dagen efter deres 4 års fødselsdag.

/Mette 29+0

Skal vi ikke x'e for det??  Milas bli'r 4 år d. 2/6, så det er snart.... Han skal ha' en Nintendo som Filuca har, han låner hendes nu, men hun er SÅ træt af det og det forstår jeg også godt, så vi har faktisk snakket om at han får den før.... Mine forældre skal passe dem hele lørdag d. 28. maj fordi vi skal til karneval, og magter slet ikke at tænke på hvis de skændes sådan så

Det ville dælme være træls for mine forældre! Muligheden er der for de skal passe dem her, problemet er der næsten ikke når de bliver passet hos dem...

Så tror han får den inden, for den nintendo skaber ret mange konflikter her.....

Anmeld

8. maj 2011

Musen5

Tina2 skriver:

Skal vi ikke x'e for det??  Milas bli'r 4 år d. 2/6, så det er snart.... Han skal ha' en Nintendo som Filuca har, han låner hendes nu, men hun er SÅ træt af det og det forstår jeg også godt, så vi har faktisk snakket om at han får den før.... Mine forældre skal passe dem hele lørdag d. 28. maj fordi vi skal til karneval, og magter slet ikke at tænke på hvis de skændes sådan så

Det ville dælme være træls for mine forældre! Muligheden er der for de skal passe dem her, problemet er der næsten ikke når de bliver passet hos dem...

Så tror han får den inden, for den nintendo skaber ret mange konflikter her.....

Lyder som en god ide.... jeg håber og krydser alt hvad jeg kan for at de opfører sig pænt når de skal passes..

Og alt mulig held og lykke med hans fødselsdag

/Mette 29+0

Anmeld

8. maj 2011

Tina2

Musen5 skriver:

Lyder som en god ide.... jeg håber og krydser alt hvad jeg kan for at de opfører sig pænt når de skal passes..

Og alt mulig held og lykke med hans fødselsdag

/Mette 29+0

Tak og i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.