Til jer der søgte læge...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

Nessie

Anonym skriver:

nu har jeg købt en hel masse ÆL test.. og så må vi se... indtil nu har vi jo bare, undskyld mit sprog. Knaldet hver dag...

Ha ha, I hygger jer bare

Men altså, de kloge siger at det er godt kun at være sammen ca hver anden dag, så sæd cellerne kan nå at "trække" vejret lidt

Jeg forstod det sådan at du var blevet undersøgt? derfor foreslog jeg ÆL-test, vi bruger de dyre digitale

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Maise

Anonym skriver:

nu har jeg købt en hel masse ÆL test.. og så må vi se... indtil nu har vi jo bare, undskyld mit sprog. Knaldet hver dag...

ok, det var bare så du har det in mente.

et god råd fra da jeg gik på fertillitetsklinik er kun at knalde hver 3 dag i mellem mens, for da får du optimal sæd som kan leve op til 5 dage i dig. ved at knalde hver dag er sæden ikke i topform ;-)

og husk kvit smøger, alkohol, dyrk motion og sund kost, det hjalp hos os, ud over at knalde hver 3 dag

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

Maise skriver:

ok, det var bare så du har det in mente.

et god råd fra da jeg gik på fertillitetsklinik er kun at knalde hver 3 dag i mellem mens, for da får du optimal sæd som kan leve op til 5 dage i dig. ved at knalde hver dag er sæden ikke i topform ;-)

og husk kvit smøger, alkohol, dyrk motion og sund kost, det hjalp hos os, ud over at knalde hver 3 dag

Nu er jeg ikke helt sikker på alt det der med Æl. jeg forstår det sikkert forkert.. men hvad hvis jeg så har ÆL og vi kun 'hygger' hver 3. dag og så der i mellem 'mister' vi chancen, hvis du forstår.. ?

har ikke rigtig drukket siden vi blev gravide med nr. 1

det er kun manden der ryger

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Ha ha, I hygger jer bare

Men altså, de kloge siger at det er godt kun at være sammen ca hver anden dag, så sæd cellerne kan nå at "trække" vejret lidt

Jeg forstod det sådan at du var blevet undersøgt? derfor foreslog jeg ÆL-test, vi bruger de dyre digitale

altså var til læge for de der 8 måneder siden og sagde vi gerne ville til at prøve.. fik så da et almindeligt underlivstjek.. det var egentlig det ....

Anmeld

8. maj 2011

Nessie

Anonym skriver:

altså var til læge for de der 8 måneder siden og sagde vi gerne ville til at prøve.. fik så da et almindeligt underlivstjek.. det var egentlig det ....

Jamen, hvis der så ikke sker mere inden for en overskuelig fremtid, så afsted til lægen med jer

En veninde er blevet gravid to gange ved, at bruge ÆL-test, og jeg selv én gang (mistede den dog i uge 7), men de virker altså

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

Jamen, hvis der så ikke sker mere inden for en overskuelig fremtid, så afsted til lægen med jer

En veninde er blevet gravid to gange ved, at bruge ÆL-test, og jeg selv én gang (mistede den dog i uge 7), men de virker altså

ok.. vi gir det en chance så

Anmeld

8. maj 2011

Maise

Anonym skriver:

Nu er jeg ikke helt sikker på alt det der med Æl. jeg forstår det sikkert forkert.. men hvad hvis jeg så har ÆL og vi kun 'hygger' hver 3. dag og så der i mellem 'mister' vi chancen, hvis du forstår.. ?

har ikke rigtig drukket siden vi blev gravide med nr. 1

det er kun manden der ryger

ved at han leverer en optimal portion sæd hver 3 dag er der større sansynlighed for at sædcellerne overlever længere, op til 5 dage, end en "ikke færdig bagt" portion. mener det er inden for 48 timer at det er bedst at  blive nemmest at blive gravid, men hvis det er en ellers sund sæd der bliver leveret hver 3 dag, har du levedygtig sæd i dig hver dag, og flere endna hvis i knaller hver dag. Vi gjorde nemlig det samme og fik af vide at det altså var helt skørt da det var doven sæd man fik hver dag. De kan simpelhen ikke nå at regenerere sig selv inden for et døgn til at være gode nok.

Håber det gav lidt mening.

Anmeld

8. maj 2011

Maise

Nessie skriver:

ja de virker hvis man ikke har pco. jeg havde positive hver måned i 2 år. producerede æg hver måned, men ikke gode nok æg.

Anmeld

9. maj 2011

smlmea

Det er en skrøne at sæden bliver bedre,hvis han kun har udløsning hver2-3.dag,faktisk er forskerne og lægerne blevet enig om,at sædkvaliteten forbedres nu flere og hyppige udløsninger manden har.

Hvorfor man anbefaler sex hver 2.dag,er fordi normal sæd kan holde sig i æglederen i et pr. dage,også behøver man ikke presse sig selv,til at have sex hver dag.

Her blev vi henvist til behandling allerede inden vi var gået  i gang,men min læge vuderet så også hurtigt,at jeg har en hormonel ubalance efter min fødsel for 8 måneder siden.

Men gå da til lægen,du kan jo højst få at vide,du skal komme igen om nogle måneder.

Anmeld

9. maj 2011

Dictes mor

Allerede før vi begyndte at overveje nummer to, men det kræver en hel del forklaring. Det korte og det lange er, at jeg ved, at jeg ikke kan blive gravid naturligt, og derfor søgte vi lægekontakt meget tidligt, for at høre hvad mulighederne for nummer to er

Men tag en snak med din læge om det. Jeg vil sige, at man efter et halvt år bør tage en snak, om ikke andet så hjælper det psykisk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.