Opvaskemaskine?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2008

Grynt

Min opvaskemaskine er i gang 1 gang om dagen og min vaske maskine min 2 gange om dagen. Alt kommer i opvaskeren MINUS mine Global knive. Og alt kommer i min vaskemaskine inc div gulvtæpper/legetæpper

kh Tina, som syntes livet er en anelse for kort til opvask pr hånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2008

Lene76

Grynt/Tina skriver:

Min opvaskemaskine er i gang 1 gang om dagen og min vaske maskine min 2 gange om dagen. Alt kommer i opvaskeren MINUS mine Global knive. Og alt kommer i min vaskemaskine inc div gulvtæpper/legetæpper

kh Tina, som syntes livet er en anelse for kort til opvask pr hånd

hehe ja men jeg vil hellere ha en vaskemaskine end en opvasker...... men ok så har jeg johnny

Anmeld

8. november 2008

Juniors mor

Vi har sådan en lille bordmodel og den kører en gang om dagen og to gange lørdag og søndag. Gryder, pander og gode knive vasker vi i hånden, men fade og skåle ryger i opvaskeren......

Anmeld

8. november 2008

Helle30

Vores kører ca. 1 gang hver dag. Tidligere har jeg vasket gryder og pander + skærebrædder i hånden, men det gør jeg ikke længere. Det lader jeg nu maskinen om, og så må det være det frås, der skal til, for at få det hele til at køre.
- Helle

Anmeld

8. november 2008

Monica

Vi har ingen....

Til hverdag vasker vi op efter aftensmaden, og når vi har fri/weekend, vasker vi op efter hvert måltid...

Moni

Anmeld

9. november 2008

Astrid P

Hver dag... Hver eneste dag!

Anmeld

9. november 2008

Marco2

Ja, stort set hver dag.

MEn vi tager nu gryder og pander i hånden for ellers bliver det ikke rent. Vi har en åndsvag opvaskemaskine, så vi vil ha' en ny. Men mor her mener vi skal vente til vi har fået lavet vores tilbygning og nyt køkken... og kæresten vil ha' den nu, for er ikke sikker på vi skal ha' en tilbygning.... og sådan kan man jo så se tingene fra forskellig vinkel.....

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.